Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
15. veebruar 2009 16:06
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Roland Murakas ja Kalle Adler võistlusrajal. Foto: Kaido Saul

«Kas keegi Murakatest täna koju ka jäi?»

 Loe lisaks
Rainer Parik: Väga hea tunne oli Rannot võita!

"Kas keegi Murakatest täna koju ka jäi?" küsis Koeru rahvaralli stardis võistluse kommentaator Hardi Raiend muigamisi, kui stardiootel seisis kolm ohutusautot, millest igaühes rallisõpradele tuttav nimi Murakas.

Tänavuse hooaja esimese rahvaralli tegid ohutusautodel kaasa Koerust pärit autosportlased. "Ühe nulliga" Mitsubishi roolis istus A-rühma meister Jaanus Murakas, kes läbis võistlustrassi kui Eesti Autospordi Liidu rahvaspordikomitee poolt tunnustatud turvavaatleja. Ise Koeru rahvarallil 2005. aastal koos Arvo Arulaga võiduni jõudnud Jaanus Murakas startis koos Jaago Kuriksiga vahetult enne võistlejaid, kuid tema ees läksid äsjasel rahvarallil rajale veel vend Margus ning poeg Roland.

Sõitjapaari Roland Murakas ja Kalle Adler Honda Civic Type-R kandis Koeru rahvarallil numbrit "000". "Kahe nulliga" Toyota Yarisel tegi sõidu esmakordselt kaasa 19-aastane Henri Murakas, kellele luges legendi isa Margus Murakas.

"Henri jäi rahule igatahes. See oli kindlasti tema jaoks hea kogemus," lausus Roland Murakas. 16-aastane koerulane märkis, et nii tema kui ka isa Jaanus tegid ralli kaasa piikrehvidel, kuid onupoeg Henri Toyota all olid tänavaliikluses lubatud naastrehvid: "Kui ikka nii libedaga terve rahvaralli ära sõidad, on kindlasti ka tänaval turvalisem liigelda. Siis tead, kuidas auto libedaga käitub ja mida teha, et seda pidama või keerama saada."

Neljandat korda kodusel rahvarallil osalenud Roland Murakas ütles, et võistlusrada oli uskumatult libe: "Isegi piigiga oli libe. Rada tervikuna oli hea, kuigi sportauto ja piikrehvi jaoks olid katsed veidi aeglased. Tänavaautoga ja tänavarehviga võis päris huvitav kogemus olla nii libedaga sõita."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia