Kehtna vallas taastatakse talgutööna Ohekatku krossirada. Kahel nädalavahetusel on trassil saemehed võsa lõikamas ja masinad pinnast teisaldamas käinud. Esimesed võistlused on kavas pidada talvel.
"Kehtna vallavalitsus on ammu soovinud, et me krossiraja taastaks. Nüüd võtsime asja käsile," ütles eestvedaja, Kehtna Auto-Motoklubi juhatuse esimees Peeter Silde.
Mullatööde ja võsalõikusega alustasid vabatahtlikud eraomanikule kuuluval maal. Peeter Silde sõnul on omanikuga tööde tegemiseks kokkulepe. Üheltki projektilt pole motomehed rajatise taastamiseks raha taotlenud. "Teeme raja lõpuni, ega keegi tühja koha peale raha ei anna," arvas Silde. Sama rada on ta ehitanud ka 26 aastat tagasi.
"1982. aasta sügisel alustasime ja poole aasta pärast olid esimesed võistlused. Abilisteks olid tugevad ettevõtted Kehtna näidissovhoostehnikum ja Rapla EPT. NST peainsener Rein Parik ning Rapla EPT mehed Mihkel Haud ja Arge Peever olid need mehed, keda tänama peab."
Autosportlaste hulgas populaarseks saanud rada oli kasutusel 10 aastat. Siis katkestas tegevuse omandireform. 1990. aastatel kaevandati alal kruusa ja ehitati karjääri keskele kruusaveoks tee.
Kehtna motomehed loodavad, et ka nüüd saab trassi poole aastaga valmis. Suur osa on ju säilinud. "Nädalavahetustel on oodatud kõik abilised. Parem, kui enne minu või Kaspar Järvalaga ühendust võtate," kutsus Peeter Silde huvilisi appi.
Lähim plaan on see, et talvel viiakse korrastatud rajal läbi üks suurem mootorsaanide etapp ja esimene ralli- või krossiauto peaks sõitma seal tuleva aasta aprillis, kui korraldatakse esimene rallisprindi etapp.
Ohekatku krossiraja pikkus on 1,8 km.
Rada valmis 1983. a, seda kasutati aastail 1983-1992.
Eelised: kõvakattega lai rada, piisavalt palju võimalusi möödasõiduks.
Vaata lisaks:
www.nadaline.ee