| 
           
            | 
                 
                  
          | Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |  |   
            |  |  
            |  |                          
 | 
           
            |  | 
   
    | Bülletään nr 1Saaremaa rahvaralli 2008
 Bülletääni avaldamise aeg: 18.11.2008 kell 14.30
 
 Viia võistlusjuhendisse sisse järgmised täiendused ja parandused:
 
 3.1. Üldandmed
 Raja kogupikkus: 158,88 km
 
 4.4. Naastrehvide ja lisatulede kasutamine
 
 4.4.1. Naastrehvide kasutamine on lubatud
 
 Klassides 4WD ja V18 lubatakse kasutada Rootsi MM / FIA talirehve, mis vastavad järgnevatele tingimustele:
 1) naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
 2) naastu põiklõige peab moodustama kogu naastu ulatuses täisringi
 3) naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
 4) tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
 5) naastu keskosa kõvasüdamiku läbimõõt on vähemalt 2,5 mm. Südamik peab olema silindriline, homogeenne ja lamedalt lõigatud
 6) naastu pikkus kuni 20 mm
 7) naastu kaal on kuni 4,0 grammi
 8) naastud tuleb rehvile kinnitada väljastpoolt
 9) naastude arv on kuni 20 tk rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta
 
 Klassides MOSKVICH; 2WD-A; 2WD-B; NAISED ja J18 kehtivad naastrehvidele järgmised piirangud:
 1) kui M1 ja N1, kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
 2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
 rehvis, mille velje läbimõõt on =<13"  90
 rehvis, mille velje läbimõõt on =<15"  110
 sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15"  130
 ülejäänud rehvidel  150
 3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
 4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
 Uutel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
 5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
 M1 kategooria sõidukil  120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g
 N1 kategooria sõidukil  torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
 Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas
 
 4.4.2. Lisatulede kasutamine on lubatud
 Lisatulede kasutamist kiiruslikel lisakatsetel ei piirata. Ülesõidul kehtib lisatulede kasutamisele liiklusseaduses ja liikluseeskirjas sätestatu.
 
 Raimu Aardam,
 võistluse direktor
 |  |  |       
 |