Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

18. november 2008 14:37
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Bülletään nr 1

Saaremaa rahvaralli 2008

Bülletääni avaldamise aeg: 18.11.2008 kell 14.30

Viia võistlusjuhendisse sisse järgmised täiendused ja parandused:

3.1. Üldandmed
Raja kogupikkus: 158,88 km

4.4. Naastrehvide ja lisatulede kasutamine

4.4.1. Naastrehvide kasutamine on lubatud

Klassides 4WD ja V18 lubatakse kasutada Rootsi MM / FIA talirehve, mis vastavad järgnevatele tingimustele:
1) naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
2) naastu põiklõige peab moodustama kogu naastu ulatuses täisringi
3) naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
4) tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
5) naastu keskosa kõvasüdamiku läbimõõt on vähemalt 2,5 mm. Südamik peab olema silindriline, homogeenne ja lamedalt lõigatud
6) naastu pikkus kuni 20 mm
7) naastu kaal on kuni 4,0 grammi
8) naastud tuleb rehvile kinnitada väljastpoolt
9) naastude arv on kuni 20 tk rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta

Klassides MOSKVICH; 2WD-A; 2WD-B; NAISED ja J18 kehtivad naastrehvidele järgmised piirangud:
1) kui M1 ja N1, kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" – 90
rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" – 110
sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" – 130
ülejäänud rehvidel – 150
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
M1 kategooria sõidukil – 120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g
N1 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas

4.4.2. Lisatulede kasutamine on lubatud
Lisatulede kasutamist kiiruslikel lisakatsetel ei piirata. Ülesõidul kehtib lisatulede kasutamisele liiklusseaduses ja liikluseeskirjas sätestatu.

Raimu Aardam,
võistluse direktor
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia