Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kaspar Koitla peab rallihooaega õnnestunuks
Eesti autoralli meistrivõistlustel tänavu neljalt etapilt punkte saanud Kaspar Koitla loeb lõppenud hooaja kordaläinuks, kuigi kaks etappi jäi tehnilistel põhjustel lõpuni sõitmata ning meistritiitel püüdmatuks.
"Hooajaga võib rahule jääda," lausub tänavu koos endast noorema leedulanna Greta Germanavičiūtėga rallidel võistelnud 19-aastane Kaspar Koitla. "Kaardilugejaga oli juba alates Tallinna rallist koostöö hea. Talvel käisime Soomes tarkade juures koolitusel - see aitas mind väga, et inglise keelse legendiga hakkama saada."
Koitla ütleb, et oma sõidu üle nuriseda pole põhjust, ent autoga oli palju probleeme. "Rallidel, kus kõik klappis, jäid konkurendid seljataha. Usun, et oma kiirusega võin rahul olla, kuigi tehnika vedas palju alt," võtab ta hooaja paari lausesse kokku.
Päris tõrgeteta ei sujunud Hondal võistelnud Kaspar Koitlal ja Greta Germanavičiūtėl ka viimane etapp Saaremaal. "Kõige suurem jama oli kaheksanda katse lõpus, kui käigukasti tuli kolin sisse. Õnneks pidas see hoolduspausini vastu," räägib ta. "Edasi toimus midagi uskumatut. Aega oli 30 minutit ja mehaanikud suutsid kasti ära vahetada 31 minutiga! Tänu nende tublile tööle saime väljudes ainult 20 sekundit trahvi ja sellega ei kaotanud oma esikohta F2 arvestuses ega klassis A7. Tänan mehaanikuid ja kõiki, kes aitasid."
"Meie arvutuste kohaselt lõpetasime meistrivõistlused teise kohaga," lisab ta. Meistritiitlini jõudsid N1 + N2 + N3 + A5 + A6 + A7 + Super 1600 klasside ühises arvestuses saarlased Reiko Lempu ja Indrek Jõeäär.
Kas tuleval aastal püüab Kaspar Koitla kuldmedalit? "Seoses aastaga 2009 on praegu suur küsimärk," nendib ta.
|
|
|
|