Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Toomas Vask: Sel rajal oli tagaveolisel eelis
|
Loe lisaks |
|
|
Addinol Rapla rahvasprindil üldises paremusjärjestuses teise koha saavutanud Toomas Vask kaotas Mitsubishil võistelnud Virgo Argele vaid 2,4 sekundit. "Rada sobis tagaveolisele," põhjendas ta.
"Sel rajal oli tagaveolisel eelis," kinnitas Jaanus Pilleri BMW-l võistelnud Toomas Vask. "Tagasipöördel oli lihtne auto tagaotsa visata ja välja kiirendada. Samamoodi hõlbus oli teha 360-kraadist pööret."
"Esiveole saame asfaldil reeglina vastu. Enn Kasari ja Ago Onton pakuvad konkurentsi oma võimsate autodega," jätkas Vask. "Kui on kuiv ja päike paistab ning asfalt sile, siis on tagarattaveolisel minu arvates aeglasemal rajal eelis. Pikkadel kiiretel sirgetel hakkab seevastu võim maksma."
Millise mulje publikukeskne rahvasprint 2WD-S klassi võitjale jättis? "Üks paras nikerdus oli," tunnistas tartlane. "Sõitsin tegelikult sõbra autoga, kuna ta võtab Hepa karikasarjast osa. Eeskätt tulin Pirelli slikke proovima, sest pole kvaliteetslikiga sõitnud. Võit oli sedavõrd magusam, et õnnestus võõra autoga võita selle omanikku."
Vask tunnistas, et kuigi rada võinuks olla pikem, pakkus sõit siiski küllalt naudingut. "Nagu tuled fooris kustuvad, on teine teema! Enda jaoks midagi uut sel korral ei õppinud, kuid niipalju sain teada, et autole oleks võimu rohkem vaja."
"Ei olnud seisakuid, kõik sujus ja oli super," kiitis ta võistluse korraldust. "Mulle meeldis eriti see, et kohe sõidu lõppedes ütles kommentaator aja. See oli hästi positiivne asi, mida varem millegipärast tehtud ei ole."
|
|
|
|