Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Roland Murakas uue võistlusautoga väga rahul
|
Loe lisaks |
|
|
Kehtna sprindil esmakordselt uue ralliautoga võistelnud Roland Murakas tunnistas sõidu lõppedes, et tulemusega saab rahul olla: "Auto oli super ja ega ajad alguse kohta ka väga kehvad polnud."
Päris esimese võistluskogemuse Hondaga sai Roland Murakas tänavuselt Kesk-Eesti rahvarallilt. Varem Toyota Yarisel võistelnud noormees kinnitas toona rally.ee autospordiajakirjale, et Hondat oli lihtsam juhtida: "Roolivõimendi tõttu oli juhitavus parem. Esimesed paar katset ma ei osanud autot pöördes hoida - nii nagu Type-R puhul seda vaja on. Kolmandaks-neljandaks katseks sain selle juba enam-vähem "käppa".
Sportralliks ehitatud N-rühma autol Honda Civic Type-R, millel kaheliitrine 148 kW arendav mootor, tegi Roland Murakas debüüdi 3. mail Raplamaal peetud rallisprindil. Koos Kalle Adleriga sõitnud Koeru noormees saavutas kuni 18-aastaste arvestuses kolmanda koha.
"Esimene võistlus selle ralliautoga ehk siis Kehtna sprint oli tegelikult väga hea. Auto oli tasemel," kiitis Murakas. "Pidurdama oleks saanud hakata küll tunduvalt hiljem, aga küll need pidurdusmaad ka paika saab. Autoga on veel aega harjuda."
Enne sprindisarja etapil osalemist kihutas Roland Murakas oma uue rallimasinaga ka treeningrajal. "Trenn läks väga hästi. Sain umbes 50 kilomeetrit sõita," lausus ta.
Kuigi 16-aastane noorvõistleja sõnas, et vastvalminud auto käitumises ta midagi väga üllatuslikku ei avastanud, tuleb auto tundmaõppimiseks siiski veel tublisti vaeva näha. "Treeningul Margus (Murakas - toim) juhendas mind ja aitas amorte seadistada. Seadistuse sättimine on minu jaoks veel keeruline aga tema jaoks mitte."
Taas istub Roland Murakas sportauto rooli 9. mail. "Praeguse plaani järgi osalen reede hommikul noortesprindil ja pärast seda kohe Tallinna rallil," ütles ta.
|
|
|
|