Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Rain Rannala naaseb üle kolme aasta võistlusrajale |
|
Rain Rannala naaseb üle kolme aasta võistlusrajale
|
Loe lisaks |
|
|
Viimati 2005. aasta sügisel Tartu rahvarallil osalenud Rain Rannala plaanib peatselt võistlusrajale naasta. Sel kuul sõidetaval Kesk-Eesti rahvarallil teeb 27-aastane tallinlane debüüdi neliveolisel Mitsubishil.
"Pärast Tartu rahvarallit ma ei olegi võistelnud. Nii omaks lõbuks olen käinud Sauga ringrajal korraldatud opentrack-tüüpi sõitudel osalemas," sõnab Rain Rannala.
29. märtsil toimuval Kesk-Eesti rahvarallil loodab varem kaherattaveolisel Mazdal võistelnud harrastussportlane teha debüüdi Jaapanist soetatud neljarattaveolisel tänavasõiduautol Mitsubishi Lancer Evo 5 RS. "Auto jõudis Eestisse veebruari lõpus," ütleb Rannala. "Ajalugu ma palju ei tea, aga Jaapanis see Mitsubishi vist ringrajal sõitnud on, sest erinevate tootjate kleebiseid oli hulganisti peal."
Rain Rannala tunnistab, et äsjasoetatud autoga ta ise seni väga palju sõita ei ole saanud: "300 meetrit ühes ja 300 meetrit teises suunas! Kuna auto oli värske ning registris polnud, siis väga ei tahtnud sõitma minna."
"Ehitustööga tuli koheselt alustada, et jõuaks ka mõnda etappi sõitma," jätkab ta, lisades, et märtsi lõpuks peaks 206 kW kaheliitrise turbomootoriga Mitsubishi Lancer olema Eestis kehtivatele standarditele vastavaks kohandatud. "Kaldun arvama, et kui enne rallit Tallinnast Kehtnasse saan sõita, siis on hästi saadud! Auto valmimise aeg jääb täpselt sinna võistluse ette, nii et midagi kindlat veel öelda ei saa. "Külmalt" peale minna tõesti ei ole hea variant , kuid eks aeg näitab," räägib Rannala, avaldades lootust, et enne võistlust õnnestub hea sõbra Mihkel Vaidlo Mitsubishi Lanceriga sõidutunnetus kätte saada. "Kuna temal on ka täpselt samasugune auto, siis pean sellega enne trenni tegema."
Rannala tunnistab, et 4WD auto talle võõras siiski ei ole: "Pärast seda, kui Mazdaga "rahvarallitamise" ära lõpetasin, sai 2006. aasta kevadel endale igapäevaseks sõitmiseks muretsetud Mitsubishi Outlander. Tegemist samuti turbo ja neljarattaveoga varustatud masinaga. Evoga seda autot muidugi võrrelda ei saa. Ütleks, et kogemust on siiski üsna vähe."
"Eesmärk on taas rahvasprinte sõitma asuda, kuna lihtsalt ei suutnud enam eemal olla. Et nüüd kerge nelikveolise maitse igapäevasest autost oli olemas, siis sai valik tehtud antud auto kasuks. Ja lõplik siht on siiski taas poodiumeid külastama asuda. Sinna läheb veel väga kaua aega, sest kui isegi auto võimaldaks, siis mees esialgu kindlasti mitte!"
Foto: erakogu
|
|
|
|