Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Põnevaima lahingu pidasid Audrus maha Karuks ja Palok |
|
Põnevaima lahingu pidasid Audrus maha Karuks ja Palok
|
Loe lisaks |
|
|
Laupäeval, 9. veebruaril peeti Pärnumaal Audru ringrajal supekrossi karikasarja kolmas osavõistlus. Selle etapi tegi eriliseks asjaolu, et sõideti tavapärasest sõidusuunast vastupidises suunas.
Võistluspäeva alustas tavapäraselt noorte A klass, kus ei kehti müügikohustus. Kuna venelane Nikolai Martšenko oli tõvevoodis, siis tema seekord ei startinud. Võidu võttis Karl Raudsepp vanema venna Erik Raudsepa ees (mõlemad Honda Civic). Kolmandale kohale tuli debütant Kerro Kõva (VW Golf).
Noorte B klassi finaalis kõva lahingu maha Janno Õis (Honda Civic) ja Sander Palmiste (VW Golf). Õis suutis viimasel sirgel siiski oma paremuse maksma panna ja võtta 0,3 sekundiga sõidu võit. Kolmandaks tuli Arvo Kask (VW Golf II).
Esirattaveoliste autode klassis sõitsid kontrollsõidus sama aja välja nii Kaspar Palok (VW Golf II) kui ka Sten Karuks (VAZ 2108). Esimeses poolfinaalis pidasid mehed maha tõelise duelli - kord oli ees Karuks ja siis jälle Palok. Siiski suutis kogenum võidusõitja Karuks oma paremuse maksma panna ja võita esimene poolfinaal.
"Möödasõidud nagu võidusõidu õpikust," kiitis võistluste juht Sten Karuksi sõiduoskust ja auto valitsemist.
Sten Karuks võitis ka üldkokkuvõttes finaali. Kaspar Palok oli sunnitud teisele kohale laskma Raimo Reeki (VW Golf II).
"Rada oli hea, väga meeldis päripäeva sõit," kommenteeris Karuks. "Palokiga sai esimeses poolfinaalis vähe pusitud. Ta on tulevikus arvestatav konkurent! Olen jälginud kahe esimese etapi tulemusi, ta on olnud ka seal konkurentsis."
"Mina pean tunnistama, et olin võistluspäeva hommikul suht roostes," jätkas Karuks. "Oleks tahtnud, et sõidu oleks kaasa teinud ka Jaanson ja Suigusaar. Loodame et järgmisele etapile nad tulevad. Siis alles selgub, kes kellega pusib."
Tagarattaveolisi autosid oli kohal vaid kolm, millest kaks lõpetasid töölepingu juba esimeses poolfinaalis. Seetõttu otsustas võistluste juht pidada tagarattaveoliste autode finaalsõit - kuhu kvalifitseerus vaid Kalmer Vaht - koos vabaklassi finaaliga. Teisele kohale tuli Kevo Kärp ja kolmandale Ainar Arula.
Vabaklassis ei andnud taaskord teistele sõnaõigust Subaru Imprezal võistlelnud Vahur Mitjan. Teise koha sai Ove Link (VW Golf) ja kolmanda Madis Tafenau (Honda Civic).
Meeskondlikult oli parim Honda pluss Ligur Racingu ees. Superfinaali rändkarikat saab järgmise etapini oma kapi peal hoida Vahur Mitjan.
|
|
|
|