Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kulno Kägu toob Taali rahvasprindil starti uue auto
|
Loe lisaks |
|
|
20. jaanuaril toimuval Addinol - Taali rahvasprindil võistleb alates 2003. aastast rahvasprintidel pisteliselt osalenud Kulno Kägu esmakordselt neljarattaveolisel autol Mitsubishi Lancer Evo 9.
Varem on Kulno Kägu rahvasprintidel mõõtu võtnud kaherattaveoliste autode klassis. "Esimene sõit oli mulle 2003. aasta talvel Raplas Hepa võistlusel, kus saavutasin tagaveolise BMW-ga kolmanda koha. See oli üldse esimene võistlus autospordis ja kuna kohe nii hästi läks, siis otsustasin tõsisemalt asja ette võtta," räägib 31-aastane tallinlane.
BMW-tüüpi autol võistles Kägu põhiliselt jäärajavõistlustel. "Kaisma jääl võisteldes sai näidatud ka päeva parimat aega tagaveoliste klassis," sõnab ta.
2004. aastal istus Kulno Kägu uuema auto rooli, milleks oli Honda Civic Type-R. "Sellega sai osa võetud 2WDb klassis rahvasprintidest nii jääl kui ka asfaldil. Kruusale ei tahtnud igapäeva sõitudeks mõeldud autoga minna ning seega sai valitud hoopis kiirendusvõistlused. Kiirendusvõistlustelt on ette näidata selle mudeli eesti parim aeg 1/4 miili sõidust."
Kuu aja eest soetas Kägu endale neljarattaveolise auto - põhjuseks soov end rahvasprindi karikasarjas tõestada. "Eesti meistrivõistlustel sain kiirenduses kolmanda koha ja nüüd tahaksin sprindis Helmet Palmile ja Virgo Argele järele minema hakata," sõnab Kägu. Ta tunnistab siiski, et 4WD klassis kohe konkurente seljatada on ebatõenäoline. "Esialgu ei oska ennast veel kellegi ette ega taha paigutada. Üritan esimesel aastal autot tundma õppida ja pärast esimesi proove radadel näeb, kellele kannale astuda suudan."
Debüüti 4WD klassi autol plaanib Kulno Kägu sel kuul toimuval rahvasprindil Taalis. "See rally.ee autospordiajakirja korraldatav sprint olekski esimene võistlus Mitsubishiga," ütleb ta. "Seni olen sõitnud ligi tuhat kilomeetrit, aga jääd ega lund pole veel näinud. Harjutamiseks ei ole samuti töö kõrvalt aega olnud."
Foto: erakogu
|
|
|
|