Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Sander Tiisler võistleb uuel hooajal Hondaga
Võrumaalt pärit 17-aastane võidusõitja Sander Tiisler, kes varem osales rallisprintidel ja kahel rallil E-rühma Lada Samaral, alustab uuel hooajal võistlemist A-rühma ralliautol Honda Civic Type-R.
"Autost ei tea mina praegu veel suurt midagi. See toodi koju ja öeldi - näe uus pill on siin," lausus Sander Tiisleri paari nädala eest soetatud võistlusmasina kohta. "Auto sai arvele võetud paar päeva tagasi."
"Registreerimistunnistuses on Hondal võimsuseks märgitud 147 kw. Ei oska öelda, mis see muidu endast kujutab - pole veel pinki jõudnud," jätkab Tiisler.
Kuigi 2006. aastal Võrtsjärve noortesprindil debüteerinud noormees seni Hondaga sõitnud ei ole, teab ta selle eeliseid senise ralliauto ees: "Samaraga võrreldes on see ikka teine asi! Roolivõimendi on minu arvates suur pluss. Ladaga pidin hambad risti roolist kinni hoidma."
Sander Tiisler märkis, et Lada Samaraga olid alatihti mingid probleemid ja see ei võimaldanud sõitmisele keskenduda. "Samara on ka väga hea ja kerge auto, kuid uut masinat oli vaja, kuna on soov mõni ralli korralikult lõpuni ka sõita!"
Esimese võistluse loodab Sander Tiisler uue võistlusautoga kaasa teha jaanuaris toimuval Võru noorterallil. Kes noorele piloodile kaardilugejaks saab, ei ole veel kindel. "Läbirääkimised käivad," selgitas Tiisler, kel seni rallikogemust kahelt võistluselt - Põlvast ja Otepäält.
Lisaks rallidele kavatseb Tiisler tuleval hooajal osaleda ka rallisprindi meistrisarjas ning ja noortesprindi karikavõistlustel.
|
|
|
|