Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
19. juuli 2007 22:19
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Aigar Pärs: Otepää rallil jääb tippkiirusest puudu

 Loe lisaks
Duell Tänaku ja Pärsi vahel lõppes saarlase võiduga

Jaanus Murakas: Elan seda emotsionaalselt üle

N-rühmas käis äge lahing viimaste meetriteni

WRC-autol sõitnud Aava saavutas Otepääl võidu

Venelane Jevgeni Novikov tõusis N-rühma liidriks

Rajalt välja sõitnud Ollino ja Romandi vigastustega haiglas

Saluri edu Novikovi ees kahanes 2,6 sekundile

Liidrite edu kasvas konkurentide ees minutiliseks

Aigar Pärs. Foto: Kaido Saul
Aigar Pärs alustab Otepää rallit viiendana, olles esimene, kes stardib kaherattaveolisel võistlusautol. "Olen stardikohaga rahul, kuigi kümnes sobiks paremini," lausub A5 klassi autol startiv eestlane.

Reedel algavat rahvusvahelist Otepää autorallit alustavad viiendalt stardikohalt Aigar Pärs - Ken Järveoja. A5 klassi Suzuki Swiftil võistlustulle astuva rallipaari järel lähevad rajale sakslased Aaron Nicolai Burkart - Michael Koelbach (Citroen C2 S1600), serblased Milos Komljenovic - Aleksandar Jeremic (Renault Clio Sport) ja itaallased Andrea Cortinovis - Flavio Zanella (Renault Clio Sport S1600).

"See on hea küsimus, kas mul on järel startivaid konkurente põhjust peljata. Ma usun, et ei ole. Lähen oma sõitu sõitma," sõnab Pärs.

Enne Aigar Pärsi ja Ken Järveojat läheb avapäeval rajale neli WRC-autot, lisaks ohutusautod. Pärs oletab, et ees startijad puhastavad tee lahtisest kruusast enam-vähem ära, kuid kümnendana rajale minna oleks veidi sobilikum variant. "Oleks puhtam," ütleb ta, põhjendades seda vajadust asjaoluga, et Suzukil kipub pikematel sirgetel tippkiirusest puudu tulema ja puhtama raja korral saaks kurve kiiremini läbida. "Tee on väga tugev ja katsed tunduvad väga head. Mulle istuvad hästi. Tippkiirusest aga jääb autol puudu, sest suhteliselt kiire ralli tuleb."

Pärs märkis, et katsetega tutvumisel kiiruslegendi kirjapanekul probleeme ei olnud: "Ei olnud keeruline, kuna oleme MM-rallidel harjunud kahe korra kirjutamisega. Saime siin ka hästi hakkama."

Kodustel ralliteedel Soome MM-ralliks valmistuv piloot avaldas lootust ralli õnnestumise üle, kuigi valutava randme tõttu võib sõit loodetust keerulisemaks kujuneda. "Vasak ranne on viimasel ajal haiget teinud. Arstid ka murest jagu ei saa," nendib Pärs. "Loodan, et roolis õnnestub see unustada."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia