Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Simon Jean-Joseph: Ma ei tea veel, kas võistlen Eestis
A-rühma ralliautol Citroen C2 R2 võistlev Simon Jean-Joseph kihutab 13.-14. juulil IRC-sarja osavõistluse raames esmakordselt Venemaal. Kas prantslast võiks ka Eestis võistlemas näha?
Võistled igal nädalavahetusel mõnel rallil. Kas see on andnud esmakordselt toimuvaks Venemaa ralliks enesekindlust, et minna välja võidule?
Oh, muidugi! Ma olen selles veendunud, kuna Citroen on väga võistlusvõimeline auto selles kategoorias ja olen otsustanud vajutada! Siiski kahtlustan, et sellelt rallilt võitu loota on palju.
Miks oled keskendunud võistlemisele A6 klassi autoga?
Miks ka mitte? A6 on väga võimas ja konkurentsivõimelisem. Pealegi on see auto rallimasinaks väga sobilik.
Rääkides sinu tihedast võistluskalendrist - kui hea peab olema füüsiline ettevalmistus, et pidevalt roolis olla ja kiiresti sõita?
See on mu töö ja treenida tuleb pidevalt. Aga põhjus, miks - vaata mind - olen vormis.
Kui võrdled Prantsusmaa ja Venemaa ralliteid - milles seisneb nende suurim erinevus? On lauskmaal lihtsam sõita?
Ei, Venemaa teedel ei ole sugugi lihtsam. Siin on muidugi mõned erinevused aga teed on üldiselt üsna tüüpilised. Siiski on alati üht-teist uut põnevat avastada.
Millisel teekattel end kõige kindlamalt tunned?
Erilist vahet ei ole, kõik teed sobivad sõitmiseks, kuid eelistan kiireid katseid. Venemaa ralliteed on väga kiired, see on hea!
Millal Eestisse võistlema tuled?
Ma ei tea veel, kas võistlen Eestis.
|
|
|
|