Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. mai 2007 19:24
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Mättik ja Maslenikov jätkavad rallihooaega Palermos

 Loe lisaks
Villu Mättik ja Arvo Maslenikov võistlesid Tšehhis

Villu Mättikule jääb tänavune rallihooaeg historic-sarjas viimaseks

Mait Mättik üle pika aja võitjana poodiumil

Pedrole Sanremos absoluutvõit, Villu Mättikule klassivõit

Pedro üldarvestuse kiireim, Villu Mättik klassiliider

Mättikule Euroopa historic-ralli meistrisarjas pronksmedal

Monte Carlo historic-rallil kihutatakse Moskvitšide ja Volgadega

Jari-Matti Latvala saavutas historic-rallil võidu

 Foto: Einar Alliksaar
Villu Mättik ja Arvo Maslenikov võistlevad nädalavahetusel Sitsiilias Palermos toimuval autorallil. Võistlus kuulub historic-sarja Euroopa meistrivõistluste arvestusse sportrallis.

Villu Mättik ja Arvo Maslenikov, kes debüteerisid sarjas juba möödunud aastal, loodavad sel hooajal kaasa teha vähemalt kuuel etapil. Euroopa historic-sarja meistrivõistlused koosnevad tänavu 12 etapist, millest punktiarvestusse läheb kuus paremat sõitu. Arvestust peetakse eraldi nii juhtidele kui ka kaardilugejatele.

Võrreldes Eesti meistrivõistlustega on historic-rallidel kiiruskatsed pikemad ja kiiruskatsete kogupikkus jääb vahemikku 150–170 kilomeetrit.

Sel aastal korra klassivõiduni jõudnud Villu Mättiku ja Arvo Maslenikovi hinnangul nõuab sellistel võistlusel osalemine tõsist valmistumist - seda nii auto kui ka omavahelise koostöö näol.

"Kui võrrelda kiiruskatsete legende, siis näiteks San Remo pikima katse legend on peaaegu sama pikk, kui olid Tallinna ralli kõigi kiiruskatsete legendid kokku," ütles Maslenikov.

"San Remos olid katsed mägedes 1600 ja 1800 meetri kõrgusel merepinnast, seega oli all ja üleval üleval temperatuuri kõikumine aprillis üheksa ja 24 soojakraadi vahel. Kõige pikemad sirged katsetel olid 150–200 meetrit, mida oli kokku 5-6 tükki üldpikkuse 150 kilomeetri peale," rääkis kaardilugeja eelmise osavõistluse kohta.

"Legend peab olema väga täpne, sest teede laius oli ligi kolm meetrit ja piirded puudusid. Legendi viga sõiduga parandada ei ole praktiliselt võimalik. Enamus kiiruskatsete finišid asuvad vahetult enne tagasipöördeid, seetõttu tuleb legendi kindlasti kirjutada 3-4 kurvi pärast katse lõppu. Kui seda mitte teha, võib sõit lõppeda mitukümmend meetrit allpool."

"Nii juhil kui ka kaardilugejal jagub historic-rallidel tööd küllaga," lisas Maslenikov.

Ralli peetakse 26.-27. mail Sitsiilias Palermos. Kavas on kokku kümme kiiruskatset, millest avapäeval sõidetakse kuus.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia