Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Remmak ja Roosimaa katkestasid ralli liidrikohalt
11. veebruaril Lätis Riia külje all sõidetaval minirallil "Kekava talv 2007" osalenud eestlased Margus Remmak ja Urmas Roosimaa katkestasid võistluse neljandal katsel. Eestlaste autol purunes turbo.
Kekava miniralli kavas oli kaks kiiruskatset, mida kumbagi läbiti kolmel korral. Neist esimene kitsas ja käänuline, teine veidi laiem ja oluliselt kiiremini läbitav.
Kekava minirallil treeningu mõttes osalenud Margus Remmak ja Urmas Roosimaa tõusid võistluse liidriks juba 10,33 kilomeetri pikkusel avakatsel. Teisel kiiruskatsel, mil pikkust 7,2 kilomeetrit, kasvatas Mitsubishi Lancer Evo kuuel sõitnud Harju KEK ralliklubi ekipaaž edu veelgi. Ka kolmas katse kulges eestlaste dikteerimisel.
Ligi pooleminutilisest eduseisust järgmisel katsel ralli katkestanud eestlased olid oma sõnutsi sekundi jagu kilomeetri kohta lähimaist konkurentidest kiiremad. "Kolm katset võitsime üllatavalt suure vahega. Juhtisime võistlust, kuni turboga tekkis neljandal katsel probleem," ütles Margus Remmak. "Oli hea, et turbo just seal laiali läks, saame selle Põlva ralliks korda."
"Tulime Lätti trenni mõttes, et rehve ja autot proovida. Kavas olnud kaks erinevat katset olid meile treeninguks sobilikud. Algul plaanisime Lõuna-Eestis autot testida aga võistluse käigus on proovimine parem," põhjendas piloot Lätis toimunud rallil osalemist.
Remmak sõnas, et ligi 15 kraadine pakane ja selge ilm tegid ralli võrdlemisi nauditavaks: "Saime piikidega sõita puhtal jääl." Kuigi võistlus jäi turbo purunemise tõttu pooleli, oli sõidust tema hinnangul kasu: "Sai võistlustingimustes rada läbitud."
Eesti rallipaari katkestamise järel avanes esikohta püüda rivaalidel. Urmas Roosimaa sõnul käib lahing võidu nimel vähemalt kolme rallipaari vahel, kelleks on Aldis Pīlēns - Miķelis Mežaks (Subaru Impreza), Viktors Lebedevs - Māris Deklaus (Mitsubishi Lancer Evo 9) ja Matīss Mežaks - Arnis Ronis (Mitsubishi Lancer Evo 8).
|
|
|
|