Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Täna antakse start MM-hooaja esimesele kruusarallile
|
Loe lisaks |
|
|
Kolm nädalat pärast Rootsi rallit on suundus autoralli MM-karusell Mehhikosse. Ainus Põhja-Ameerikas toimuv MM-etapp on kolmas tänavusest kuueteistkümne osavõistlusega hooajast.
Pärast võistlusi asfaldil ja lumel jätkub rallihooaeg kolmandat aastat kruusaralliga Mehhikos, kus võistlustrass kulgeb kiiretel mägistel teedel. Mõned katsed sõidetakse enam kui 2,7 kilomeetrit merepinnast kõrgemal.
Kiiruskatsed varieeruvad ja autode seadistustes tuleb leida kompromisse. Kõrgused esitavad väljakutseid inseneridele, sest hõredamas õhus kaotavad autode mootorid võimsust. Seetõttu on keskmised kiirused Mehhiko rallil palju väiksemad, kui teistel sarnaste teedega rallidel.
Mitte ükski katse ei ole kaugemal kui 50 kilomeetrit ralli peakorterist Leonis ja seetõttu on Mehhiko etapp MM-sarja kõige kompaktsem. Ralli on jagatud seitsmeteistkümneks kiiruskatseks, millel kogupikkust 359,54 kilomeetrit. Võrreldes mullusega, ei ole ralli katseid tänavu eriti muudetud, kuigi sel aastal on lisandunud publikukatse, mis on ehitatud Puebla ringraja lähedale.
2004. aastal, kui ralli oli esmakordsel MM-kalendris, võitis selle Fordil kihutanud Markko Märtin. Eelmisel aastal noppis võidu Subarul võistelnud Petter Solberg (fotol).
Subaru meeskonnal ei ole käesolev hooaeg hästi alanud, kuid Solberg on kindlasti mees, keda Mehhikos karta. "Me üritame Mehhikos uuesti," lausus Petter Solberg. "Tahame saada punkte ja lõpetada vähemalt poodiumil, kuid eesmärk on siiski võit! Loodan, et kõik on heas korras - auto, rehvid ja ma ise. Mul on hea stardipositsioon ja loodan, et saan neil kolmel päeval hästi hakkama."
|
|
|
|