Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Juhendi bülletään nr 3
Rahvaralli "Koeru Talv 2006 - Sojuz 06"
16.02.2006 kell 16.00
Muuta võistlusjuhendi punkti 4.3.6. järgnevalt:
Naastrehvide nõuded
Nõuded:
1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" 90
rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" 110
sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" 130
ülejäänud rehvidel 150
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1, N 1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
M1 ja O1 kategooria sõidukil 120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
N1 ja O2 kategooria sõidukil torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
Kontrollimine:
1) vaatluse, nihiku ja kaaluga;
Kontrolli võib teostada tehniline komisjon kogu võistluse vältel. Kontrolli käigus on tehnilisel komisjoni õigus eemaldada võistlusauto rehvist naast.
Väino Liiva,
võistluste direktor
|
|
|
|