Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Tamula jää 2006
Registreeritud: EAL 06.02.2006 nr 21/J
1.Võistluste koht, ajakava ja korraldaja
1.1 Võistlus toimub 26. veebruar Tamula järv Võru linn
1.2 Võistluste ajakava
1.2.1 Eelregistreerimine: www.rally.ee kuni 23.02.2006 kell 12.00.
08.00-09.30 - võistlejate registreerimine tänavarehvile (2WD esivedu; 2WD tagavedu, Noored ja Naised), rajaga tutvumine, rehvide kontroll
09.50 - võistlejate koosolek
11.00 - võistluste algus tänavarehviga autodele 2WD;noored;naised
12.00-13.00 - võistlejate registreerimine piikrehvile (2WD), tutvumine peale tänavasõiduautode võistlust, rehvidekontroll
13.15 - võistluste algus piikrehvile
1.3 Võistluste lõpp orienteeruvalt kell 17.00
1.4 Võistluste korraldaja: SK Sell
Võistluste direktor: Andu Värton 50 39 136
Võistluste juht: Mart Meltsov 52 83 582
2. Võistlusklassid. Tingimused
2.1 Võistlused ja toimuvad järgmistes klassides:
Tänavasõidurehv
1. Noored (ainult 2WD kuni 16 aastased)
2. Naised (ainult 2WD)
3. 2WD esivedu
4. 2WD tagavedu
5. 4WD
Piikrehv
1. 2WD (FIA/Rootsi MM naastrehvid)
2. 4WD (FIA/Rootsi MM naastrehvid)
2.2 Klassides, 2WD, noored ja naised lubatakse kasutada ainult LE vastavaid naastrehve.
2.2.1 Klassis: Piikrehv saab osaleda ainult "PIIKREHVIDEGA" (FIA/Rootsi MM naastrehvid).
2.3 Turvavöö peab olema kinnitatud. Kiivri kandmine kohustuslik.
2.4 Kontroll rehvide üle toimub enne starte ja võistluse käigus. Rehvid markeeritakse. Võistelda võib ainult markeeritud rehvidega. Rehvid peavad vastama tingimustele võistluse igal ajahetkel.
2.5 Nõuded rehvidele:
tänavarehvis mille läbimõõt on
kuni 13" - 90 naastu
kuni 15" - 110 naastu
üle 15" - 130 naastu
17" ja enam - 150 naastu
Veerepinnast keskel peab olema 1/3 vaba,see tähendab ilma naastudeta.
Kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm, väljaulatuva osa pikkus on max 2 mm.
3. Võistluste kord
3.1 Võisteldakse EAL VM eeskujul.
3.2 Ringi pikkus 1050 m, raja laius 6-10 m. Raja servad on tähistatud.
3.3 Klasside stardijärjekord võistlustel on järgmine:
Noored ja Naised
2WD esivedu
2WD tagavedu
Piikrehv (pärast tänavarehvi lõppu)
3.3.1 Stardijärjekorra võib korraldaja muuta enne starti, teatades võistlejate koosolekul ning ka teadetetahvlil.
3.4 Start antakse lipuga. Start paigalt töötava mootoriga. Finiš lendav.
3.5 Valestardi eest trahv 10 sekundit.
3.6 Raja lühendamine 10 sekundit, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.
3.7 Võistlejad on kohustatud täitma ohutusnõudeid ja rajakohtunike märguandeid.
3.8 Voorude arv ja võistluste käigu otsustab korraldaja kohapeal, enne võistluste algust, sõltuvalt osavõtjate arvust.
3.9 Ühes voorus sõidetakse 3 ringi.
3.10 Kohtunikud annavad märguandeid signaallippudega.
3.11 Võistleja peab olema stardikoridoris enne eelmise sõidu lõppemist. Kui auto, millel võistleja osaleb, on samal ajal rajal, siis peab võistleja seisma oma stardijärjekorras koos võistlusnumbriga. Sellisel juhul toimub autode vahetamine stardikoridoris.
3.12 Proteste saab esitada 10 minutit pärast sõitja finišeerimist kirjalikult võistluste juhile.
3.13 Ühe autoga võib võistelda ainult kaks võistlejat. Korraga võib autol nähtav olla ainult 1 stardinumber.
4. Tulemused
4.1 Summeeritakse kahe vooru ajad või kolme vooru puhul kaks paremat.
4.2 Ajavõtt 1/10 sekundilise täpsusega.
4.3 Võrdse tulemuse korral saab eelistuse parimas voorus parema tulemuse saavutanud võistleja.
4.4 Igas masinaklassis autasustatakse 3 paremat kui stardib enam kui 5 võistlejat.
5. Dokumendid ja varustus
5.1 Mandaadis esitada juhiluba ja elukindlustus 50 000 kroonile (peab sisaldama autospordiriski). (EAL-i sõitjalitsentsi omanikel pole vajalik)
5.2 Noortel osavõtt ainult vanema ja autoomaniku kirjalikul nõusolekul.
5.3 Registreerimine kohapeal, mandaadis.
6. Osavõtumaks
6.1 Stardimaks
Noored, naised: 150 krooni
2WD: 250 krooni
Piikrehv: 300 krooni
Stardimaksu tasumine toimub mandaadis.
7. Autasustamine
7.1 Igas klassis autasustatakse 3 paremat.
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja vastutust ei kanna.
Võistluste korraldajal on õigus teha juhendis kohapeal muudatusi lähtuvalt võistlejate arvust, ilmastikutingimustest ja raja seisukorrast!
Koostas: SK Sell
Andu Värton, Mart Meltsov
|
|
|
|