Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Vene veokamehed võtsid eestlastelt eeskuju
Venemaal jõustusid uued tehnilised tingimused autokrossis ning rallikrossis. Põhjalikust dokumendist, mis suures osas käsitleb erinevate sõiduautoklasside tehnilisi tingimusi, leiab ühe huvitava täienduse ka veoautode kohta.
Nimelt hakkasid venelased alates sellest hooajast nõudma oma veokatele nn katusekaari. Eeskuju selleks saadi ilmselgelt eestlastelt, kelle autode turvavarustus äratas idanaabreis 2003. aasta Rjazani krossil siirast tunnustust. Lisaks uuris Eestis võistlemas käinud Valeri Dronov eestlaste autode katusekaari põhjalikult ning tegi ka vastavaid jooniseid.
Täies mahus on Venemaa autokrossi tehnilised tingimused saadaval internetis.
Veel üks eestlaste "ime" topeltratastest loobumine Venemaal aga poolehoidu ei leidnud. 2003. aastal Rjazanis võistelnud Mart Korki ja Taivo Tuusist pidasid idanaabrid esialgu natukene imelikuks, kui nägid eestlasi startimas vaid ühe rattapaariga tagumisel sillal. Nähes aga, et sellised autod on täiesti juhitavad ning liiguvad kiiresti, lubas nii mõnigi mees asja järele proovida.
"Juba järgmisel etapil proovis mõni mees ühe rattapaariga sõita, aga neile ei meeldinud," lausus Venemaa autospordiajakirjanik Vitali Blinusov. "Asi oli vist selles ka, et nad valisid katsetusteks vale aja rada oli porine ja hästi libe. Meie mehed ei tahtnud ühe rattapaariga hästi teel püsida ja nüüd lasevad kõik ikka vana moodi edasi."
|
|
|
|