Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2006. a superkrossi karikavõistluste II etapp
Pühapäeval, 29. jaanuaril 2006. a
Taali krossirajal
Registreeritud EAL-s nr 8/RK
1. Võistluse koht, aeg, ajakava
1.1. Võistlus toimub 29.01.2006. a Taali autokrossirajal. Pärnu maakond, Tori vald, Taali küla 86818.
EAL rajalitsents nr 15
Võistlusraja pikkus: 860 m, laius 8-14 m
Rajakate: jää, lumi, pinnas
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
1.2. Võistluse ajakava
Esmaspäev, 16. jaanuar 2006. a
10.00 - avaldatakse võistluste juhend, algab osavõtjate eelregisreerimine
Neljapäev, 26. jaanuar 2006. a
17.00 - lõpeb osavõtjate eelregistreerimine alandatud osavõtumaksuga
Pühapäev, 29. jaanuar 2006. a
08.00-10.00 - registreerimine
09.30-10.30 - tehniline kontroll
09.30-10.30 - treening- ja kontrollsõidud
10.45 - võistlejate koosolek
11.00 - eel- ja finaalsõidud
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude koosseisud ja info ametlikul teadetetahvlil (ATT) kohtunike maja juures.
2. Korraldaja, ametnikud
2.1. Korraldaja Erki Sport MTÜ
Korraldaja aadress: Kahva 1, Pärnu, Pärnu maakond
2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse direktor: Eiki Eriste
Võistluse juht: Erko Eriste
Ohutusülem: Enno Jürviste
Peaajamõõtja: Villu Teearu
Tehniline kontroll: Raino Eriste
Võistluste sekretär: Krista Toombu
Kommentaator: Joel Kukk
2.3. Võistluste info
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
Villu Teearu, tel 52 15 199
www.rally.ee
3. Rada
Võistlusraja pikkus 860 m, laius 8-14 m
4. Arvestusklassid
4.1. Noored 12-14 aastat, sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.2. Juuniorid 15-17 aastat sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.3. Sõiduautod 2WD esisild kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.4. Sõiduautod 2WD tagasild Lada klass kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.5. Sõiduautod vabaklass ja 4WD
5. Üldkorraldus, autode tehnilised tingimused
5.1. Võistlused viiakse läbi vastavalt EAL võistlusmäärustega, 2006. a superkrossi karikavõistluste üldjuhendiga ja käesoleva võistlusjuhendiga.
5.2. Klassides noored, juuniorid, 2WD esisild, 2WD tagasild osalevad autod peavad vastama ERK standard klassi tehnilistele tingimustele, välja arvatud rehvid. Vabaklassi 2WD autod peavad vastama ERK 2500 tehnilistele tingimustele ja 4WD autod Division 1 klassi tehnilistele tingimustele.
5.3. Lubatud kasutada vaid Master rehve.
5.4. 2WD tagasild Lada klassis on lubatud kasutada teist karburaatorit ja lubatud on blokeerivate võtete kasutamine diferentsiaalides.
6. Osavõtjad, osavõtumaksud
6.1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL-i sõitjalitsentsi
- EAL-i registreerijalitsentsi
- EAL-i auto tehnilise kaardi
6.2. Võistkondlikul arvestustusel täidetakse ühekordselt võistkonna registreerimise avaldus. Võistkonna registreerimine on tasuta. Järgmisel etapil uut avaldust täitma ei pea. Võistkonna koosseisu muutmisel tuleb esitada muutmise avaldus. Muutmisel tasu 300.-
6.3. Stardimaks klassides juuniorid, 2WD esisild, 2WD tagasild, vaba eelregistreerimisel 500 kr (kui ei osale, kantakse järgmisele võistlusele või tagastatakse 250 kr), kohapeal 800 kr, aasta ettemaks võistlus 400 kr, eelmise etapi võitja järgmisel etapil osavõtumaksu ei tasu.
Stardimaks klassis noored eelregistreerimisel 0 kr, kohapeal 300 kr.
MTÜ Erki Sport 10022030073004 EÜP
Registreerimine www.rally.ee
7. Võistluste käik
7.1. Võistlused peetakse vastavalt autokrossi reeglistikule. Võistlus koosneb treeningsõidust, kontrollsõidust (üks ring lendstardist aja peale), kahest poolfinaalist ja finaalsõidust.
7.2. Kasutatakse stardipaigustust 2-3-2-3-2.
7.3. Finaalsõitudes lubatakse korraga starti kuni 12 võistlejat.
7.4. Kontrollsõitude koosseisud loositakse, korraga lubatakse starti kuni 5 võistlejat.
7.5. Kontrollsõitudes läbitakse kaks ringi. Fikseeritakse teise ringi aeg.
7.6. Ringiaja võrdsuse korral saab eelise hiljem startinud võistleja.
7.7. Võistluste käik, kui osaleb kuni 12 võistlejat:
a. Toimub kaks poolfinaalsõitu kumbki 5 ringi ja finaalsõit 7 ringi.
b. Esimeses poolfinaalsõidus stardivad võistlejad vastavalt kontrollsõitude paremusjärjestusele. Poolfinaali võitja saab 1 punkti, teine 2 punkti jne.
c. Poolfinaalsõitudes saadud punktid summeeritakse. Väikseima punktisumma saavutanud võistleja valib finaalis stardikoha esimesena jne. Punktide võrdsuse korral eelistatakse võistlejat, kellel on parem tulemus (koht) teises poolfinaalsõidus.
7.8. Võistluste käik, kui osaleb 13 kuni 24 võistlejat:
a. Toimub kaks poolfinaalsõitu kumbki 5 ringi, C-, B-finaal 5 ringi ja A-finaal 7 ringi.
b. Kontrollsõidus parima aja saavutanud võistleja stardib esimeses poolfinaalis, teise aja saavutanud võistleja teises poolfinaalis, kolmas esimeses, neljas teises jne.
c. Võrdse aja saavutanud võistlejad stardivad erinevates poolfinaalides. Kontrollsõidus parema ringiaja saavutanud võistleja valib poolfinaalis stardikoha esimesena, teise aja saavutanud järgmisena jne.
d. Kummastki poolfinaalist pääseb 4 paremat võistlejat otse A-finaali, järgmised 4 otse B-finaali ning 4 viimast C-finaali. C-finaalist pääseb 4 esimest B-finaali ja sealt 4 esimest A-finaali.
e. Stardikoha oma finaalsõidus valib esimesena esimese poolfinaali võitja, teisena teise poolfinaali võitja, kolmandana esimese poolfinaali teine, neljandana teise poolfinaali teine jne. C-, B-finaalist edasipääsenud võistlejad valivad stardikohad vastavalt oma finaali paremusjärjestusele (kohale).
8. Kinnine parkla. Protestid
8.1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
8.2. Protesti aeg 15 min peale tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 500 kr auto lahtivõtmine 3000 kr.
8.3. Autod vabastatakse parklast pärast müügiaja lõppu, mis on 30 min pärast autasustamist.
8.3. Autod tohib kinnisest pargist välja viia pärast võistluste juhi vastavasisulist korraldust.
9. Tulemused
9.1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
9.2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2 ja XII-1. Iga klassi kontrollsõidu võitja saab ühe lisapunkti.
9.3. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat.
10. Autasustamine
10.1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
10.2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
10.3. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.
10.4. Eriauhinnad.
11. Kindlustus. Vastutus
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlematta küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
12. Auto hind
Võistleja on kohustatud auto müüma pärast võistlust ostja soovil hinnaga 20 000 kr. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Auto omanikule jääb iste, rool ja ohurihmad. Müügikohustus ei kehti vabaklassi autode kohta.
|
|
|
|