Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eesti > Uue rallitiimi piloodid läbisid testil 70 katsekilomeetrit |
|
Uue rallitiimi piloodid läbisid testil 70 katsekilomeetrit
|
Loe lisaks |
|
|
Subaru - E.O.S. rallitiimi piloodid said uusi võistlusautosid esmakordselt testida läinud nädalal. Martin Rauam ja Rainer Aus märkisid, et parem tunnetus õnnestub kätte saada siiski alles esimesel rallil.
Vastloodud Subaru - E.O.S. Rally Team'i võistlejad Martin Rauam ja Kristo Kraag ning Rainer Aus ja Toomas Kasak testisid Suurbritanniast detsembri lõpul Eestisse saabunud autosid eelmisel nädalal. Lõuna-Eestis 2,5 kilomeetri pikkusel suletud teelõigul läbis kumbki pilootidest ligikaudu 70 kilomeetrit. Paaril läbimisel juhendas noori sõitjaid ka meeskonna juht Markko Märtin.
"Auto tundus hea. Kõige harjumatum oli minu jaoks kiirus," kommenteeris Rainer Aus testipäeva. "Mõne sõidu tegin seal ka koos Markkoga, ta juhendas ja kommenteeris. See tuli kindlasti kasuks."
"Esialgu oli mulle oluline autot tundma õppida. Natuke keskendusime ka legendisüsteemile. Auto seadistusi väga palju ei puutunud, üht-teist tegin küll," jätkas Aus.
Ta märkis, et teste enne talverallit rohkem ei ole, kuid neljarattaveolise Subaru Imprezaga harjumiseks läheb veel aega: "Alati võiks ju rohkem testida, aga eks rallil saab niikuinii suurema kogemuse."
Martin Rauam kinnitas tiimikaaslase sõnu: "Alati tahaks rohkem sõita, aga paraku selle testimisega on rallis keeruline. Tuleb sõita nii nagu on. Usun, et saame hakkama."
"Sõita pole väga palju saanud, sest autod alles tulid ja aega on väheks jäänud," jätkas Rauam. "Testil saime pisut aimu, mis autoga tegemist ja proovisime seda endale käepäraseks muuta. Eks see on ikkagi uus auto ja vajab harjumist, et mõista, kuidas see käitub ja mida on vaja teha, et võimalikult kiirelt liikuma saada."
"Testi eesmärk oli eelkõige autot tundma õppida, et valmistuda Otepää talveralliks," lausus varasema 4WD kogemusega rallisõitja. "Uus auto käitub pisut teistmoodi ja siis töötasin selle kallal, et mõista, kuidas kiirelt sõita. Kindlasti on vaja veel pisut harjuda, et tippvormi jõuda, kuid esimese korra kohta oli mulje positiivne. Auto on kindlasti kiirem ja edasiminekut on nii mõneski valdkonnas," rääkis Rauam.
Meeskonna kasutusse jõudnud Subaru Impreza WRX STi spec C võistlusmasinad on valminud Inglismaal Prodrive tehases 2005. aasta teisel poolel. Pressile esitleti Subaru - E.O.S. rallitiimi võistlusautosid 10. jaanuaril Tallinnas.
|
|
|
|