Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Rallimees Arvo Ojaperv hoiab noortel kätt pulsil
Rallisõitja Arvo Ojaperv tunnistab, et algavale hooajale minnakse vastu sihiga võtta F2 klassi meistritiitel. Siiski nendib ta, et ralliga tegelevate nooremate konkurentidega tuleb maha pidada vägev lahing.
Arvo Ojaperv jätkab ka sel aastal sõitu esiveolise Nissan Almeraga. Pühapäeval käis ta seda ka Laitse paarisrajal proovimas. "Vahva rada, aga liiga aeglane," kommenteerib ta. "Esisillaveolise jaoks on liiga palju keerutamist. Lõhkusin seal ära ka ühe pooltelje - selle raja omapära tõttu, et palju tagasipöördeid."
Kuigi OK TSK klubi sõitjatel on tellitud uued rallisõiduks mõeldud poolteljed, siis talveralliks need siiski veel kohale ei jõua.
"Eesmärk on võtta sel aastal meistritiitel, nagu ka eelmistel aastatel," lausub Arvo Ojaperv. "Ega see kerge ei saa olema. Ei saa unustada konkurente Ott Tänakut, Egon Kauri, Aigar Pärsi ja teisi. Mina lähen igal rallil igal juhul täispangale välja ja hoian noortel kätt pulsil."
Arvo Ojaperv on väga rahul, et esiveoliste autode masinaklass hakkab saama uut hingamist. Lisandunud on palju uusi sõitjaid. "Hooaeg tuleb põnev," on Ojaperv kindel.
"Tegelikult teeb natuke kurvaks fakt, et Eestis vaadatakse ainult absoluudi kohta," jätkab Ojaperv. "Kedagi ei huvita, et tegelikult tegi esisillaveoline auto kümnele või kahekümnele nelivedusele ära. Mina olen selle ideoloogia pooldaja, et enne ülikooli tuleb ikkagi põhikool ja gümnaasium lõpetada."
Arvo Ojaperv tahab tänada kõiki sponsoreid, kes toetavad kaherattaveoliste autodega sõitjaid. "Ambitsioonid on kõigil kõrged. Vaadates näiteks Markko Märtinit, kes kuulub rallieliiti. Ka tema alustas just kaherattaveolisel autol."
|
|
|
|