Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kataloonia rallil jätkub Citroenide kaksikjuhtimine
|
Loe lisaks |
|
|
Kataloonia ralli avapäeva lõpuks Citroenide kaksikedu kindlustanud Sebastien Loeb ja Francois Duval hoidsid vahemaad kolmandal kohal püsinud Marcus Grönholmiga ka teisel võistluspäeval.
Kuigi teisel võistluspäeval pidid sõitjad läbima kuus kiiruskatset kogupikkusega 141,95 kilomeetrit, said võistlejad aja kirja viielt. Avakatse olid korraldajad sunnitud ära jätma kohale tulnud fännide pärast, keda raja turvatöötajad ei olnud võimelised ohjeldama.
Sebastien Loeb (Citroen) oli sellele vaatamata heas hoos ja võitis neli kiiruskatset ning kasvatas oma edu tiimikaaslase Francois Duvali ees 57,8 sekundile. Kolmandat kohta ei andnud käest Marcus Grönholm (Peugeot), kes kaotas teise rallipäeva lõpuks liidrile kaks minutit ja 11,8 sekundit. Päeva viimasesse ajavõtukontrollpunkti soomlane aga tehniliste probleemide tõttu ei jõudnud ning katkestas võistluse.
Avapäeva järel viiendat kohta hoidnud ja kaheksanda kiiruskatse võitnud Gianluigi Galli (Mitsubishi) oli sunnitud ralli samuti katkestama, kuna itaallase Mitsubishi hoog oli sedavõrd suur, et mees kaotas pärast katse finišit auto üle kontrolli ja sõitis teelt välja. Katkestamise hetkeks oli Galli tõusnud üldarvestuse neljandale astmele. Samal katsel jäi käigukasti probleemide tõttu raja äärde ka Alexandre Bengue (Škoda). Teisel võistluspäeval jäi raja äärde ka Dani Sola (Ford).
Samuti oli katkestamisele lähedal ralli liider Sebasien Loeb. "Kaheksandal kiiruskatsel oli moment, mille kohta võiks öelda, et hooaja ohtlikuim olukord." Prantslane sõnas, et umbes 200 km/h juures kaldus auto hetkeks libedale murule ja katkestamisest palju ei puudunud. Siiski suutis tänavune maailmameister oma Citroeni uuesti rajale tagasi tuua ja sõitu jätkata.
Marcus Grönholmi katkestamise järel kerkis kolmandaks eratiimi Fordil sõitev Mikko Hirvonen, kel õnnestus võita päeva viimane kiiruskatse. Kaotust kogunes soomlasel kahekordsele maailmameistrile kaks minutit ja 41,3 sekundit.
Neljas oli Xavier Pons (Citroen), viies Roman Kresta (Ford) ja kuues Nicolas Bernardi (Peugeot).
JWRC-arvestuses avapäeva järel liidrikohal olnud Dani Sordo (Citroen) sai teisel rallipäeval minutilise ajatrahvi ja langes kolmandaks. Nimelt vahetati Sordo võistlusautol mootor, mistõttu määrasid võistluste kohtunikud hispaanlasele ajalise karistuse.
Päeva lõpuks suutis Sordo omale liidrikoha siiski tagasi võidelda. Hispaanlase edu Kosti Katajamäki ees jäi neljale minutile. Juunioride arvestuses tõusis neljandaks Urmo Aava. Klassiliidrile kaotas eestlane rohkem kui kaheksa minutit.
|
|
|
|