Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Sten Teppan
27. märts 2003 13:51
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Märtin: ülivõimsust oodata ei maksa

 Loe lisaks
Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Loosungiga "Revolutsioon rallimaailmas!" jõudis avalikkuse ette kauaoodatud Focus WRC 2003, millega Fordi tehasemeeskond saadab oma parimad pojad lahingusse juba järgmisel MM-etapil Uus-Meremaal.

Pealtnäha vaid antitiiva ja ninaosa kohendamise näol nappi iluravi saanud ralliauto varjab pleki all mitmeid leiutisi, mida kellelgi konkurentidest pole. "Alustades tagavedrustusest, mis on valminud täiesti radikaalsel lähenemisel, lõpetades mootorijahutussüsteemiga," heidab Markko Märtin mõningatele uuendustele valgust.

Auto trumbiks peab Fordi esisõitja ideaalselt toimivat tervikut. "Kõik asjad on läbi mõeldud viimse punktini. Insenerid tegid head tööd ja tõenäoliselt meie konkurentsivõime Prantsuse autodega paraneb."

Meeskonna spordijuhi Martin Whitakeri sõnul on põhjust oodata sensatsiooni. RS Focus WRC03 tõestab, et Ford on astunud rallitehnoloogia eesliinile. "Usun, et tõstame rallispordi senisest kõrgemale tasemele," seisab Fordi pressiteates.

Märtini arvates Whitaker liialdab. "On mõttetu loota, et me saame teistega võrreldes ülivõimsaks. Pealegi on auto sedavõrd uus, et alguses võib vastupidavusega probleeme tekkida. Läheb veidi aega, enne kui temast saab sama ülikindel auto, kui oli eelmine." Pensionile saadetud mudel tõi Fordile punkte 17 etapilt järjest.

Hetkel MM-il neljandal kohal olev Märtin jätab vana ja uue masina duelleerimisest rallirajal saadud numbrid saladusse, kuid tema häälest õhkub enesekindlust. "Kui auto näitab end sama heast küljest nagu testidel, siis võib, arvestades isegi minu suhteliselt väikest kogemustepagasit Uus-Meremaal, normaalse tulemuse saada."

Uue autoga pääseb Uus-Meremaal peale eestlase rajale ka belglane Francois Duval. Fordi kolmas piloot soomlane Mikko Hirvonen kasutab hooaja lõpuni vana Focust.

Artikli juurde
06.07.2024
Estonia ralli avakatse võitis Hayden Paddon
Artikli juurde
04.07.2024
Rallipargis saab sel kuul näha M-Spordi võistlusautosid
Artikli juurde
04.07.2024
Marko Muru osaleb rallikrossi elektriautode võistlussarjas
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
08.07.2024 10:01
ERC Delfi Rally Estonia 2024 (0)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia