Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. märts 2003 13:30
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Christian Loriaux: Parandasime Focuse omadusi kiireteks rallideks

 Loe lisaks
Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Uue auto väljatöötaja, Fordi tehnikadirektor Christian Loriaux, oli autot luues suure probleemi ees - tuli ehitada auto, mis on senisest parem. Seitsme kuuga pidi valmima võistlusauto, mis tänaseks on esimesed katsetused läbinud.

Loriauxi prioriteediks oli saavutada parem jõudlus kiiretel rallidel, selleks muudeti aerodünaamilisi lahendusi ja vähendati auto kaalu. Tähelepanu all oli ka elektrisüsteem, ning hüdraulika, mis tarbiks vähem võimsust.

"Kaheksakümne protsendi ulatuses on auto on täiesti uus, tehtud on radikaalseid muudatusi," selgitas Ford Rallye Sport meeskonna pealik Malcolm Wilson.

Aerodünaamiliste muutuste aluseks on USA-s müüdav SVT170. Autot on tervikuna pikendatud (95 mm pikem) nagu ka esispoilerit. Ford ei ole spetsifitseerinud kaalujaotust, kuid Loriaux mainis, et ta saavutas sellega oma eesmärgi. Kogukaalus on võit ligi 50 kilogrammi. Uues autos istuvad võistlejad sõiduki keskpunktile lähemal, samuti on tugevdatud turvapuuri.

Uusim Hercules elektrisüsteem asendas lülitid releedega. Kombineerituna kergema armatuurlauaga, võideti sellega kaalus 8 kilogrammi, võrreldes 2002 aasta mudeliga.

Cosworth on vähendanud Duratec mootori kaalu, ümber on paigutatud Garretti turbo ja jahutussüsteem. Nii reageerimisaega kui ka maksimaalset võimsust on tõstetud. Radiaator ja intercooler asetsevad peaaegu põiki, ja ventilaatorid on selle kohal.

Ford Focus RS WRC 03 mõningaid detaile tõstetakse vajadusel ringi enne FIA-lt homologeeringu saamist esimesel aprillil.
Artikli juurde
06.07.2024
Estonia ralli avakatse võitis Hayden Paddon
Artikli juurde
04.07.2024
Rallipargis saab sel kuul näha M-Spordi võistlusautosid
Artikli juurde
04.07.2024
Marko Muru osaleb rallikrossi elektriautode võistlussarjas
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
08.07.2024 10:01
ERC Delfi Rally Estonia 2024 (0)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia