Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kuidas võita Paide ralli eriauhinda?
Tänavu on Paide ralli eriauhinnaks kaks motorollerit. Nende võitja selgitatakse 27. augustil pärast ralli finišit.
1. Kõikide masinaklasside võitjad (nii piloodid kui ka kaardilugejad) sõidavad korraldaja antud Škoda Fabiaga Paide Keskväljakul vigursõitu "Uss edaspidi".
2. Piloot ja kaardilugeja moodustavad ühise võistkonna ja nende tulemused summeeritakse. Parima kogutulemuse (s.o. piloodi aeg + kaardilugeja aeg + karistussekundid) välja sõitnud ekipaaži autasustatakse kahe motorolleriga.
3. Esimeses voorus võistlevad piloodid ja teises kardilugejad. Mõlema vooru stardijärjekord loositakse.
4. Igal võistlejal on üks katse.
5. Autot saab eelnevalt proovida vaid niipalju, et võistleja istub finišijoonel autosse ja sõidab sellega stardijoonele.
6. Kiivri kandmine ei ole kohustuslik, kuid turvavöö peab olema kinnitatud.
7. Start paigalt (mõlemad esirattad peavad olema stardijoonega kontaktis) töötava mootoriga.
8. Iga tikupuude toob kaasa 3 karistus-sekundit. Värava vahelejätmise või trassi vale läbimise korral läheb võistlejale kirja selle vooru nõrgim tulemus pluss 3 sekundit.
Näide: sõiduaeg oli 21,32 sekundit ja võistleja tegi 2 tikupuudet. Nende eest lisandub 6 sekundit ja lõpptulemus on 27,32.
Võrdse lõpptulemuse korral saab kõrgema koha absoluutselt paremat tulemust näidanud ekipaaž. Sellegi võrdsuse korral sõidavad võrdset tulemust näidanud ekipaažid uuesti ja paremus selgitatakse ümbersõidu tulemuste põhjal. Sellegi võrdsuse korral jätkatakse ümbersõite niikaua, kuni parem on selgunud.
|
|
|
|