Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. juuli 2005 22:20
Loe kommentaare (5)
Trüki lehekülg

Reiko Lempu jätkab rallihooaega uuel Honda Civicul

Reiko Lempu. Foto: ErakoguSel nädalal peetaval E.O.S. Peugeot rallil teeb esimese sõidu uuel N-rühma võistlusautol Honda Civic Type-R saarlane Reiko Lempu. 18-aastasele piloodile loeb kaarti meeskonnakaaslane Tarmo Saar.

Reiko Lempu, kes alates mullusest Saaremaa rahvarallist konkurentidega mõõtu võtnud Moskvitšil, jätkab autosportlase karjääri hiljuti võistlusvalmis saanud N2 klassi Hondal. Noore piloodi isa Maidu Lempu selgitas, et põhjuse võimsama sportauto ehitamiseks on andnud poja senised edusammud Moskvich Liigas, kus ta 2004. aastal saavutas koos Tarmo Saarega noorte arvestuses esikoha.

"Reiko on aasta jagu Moskvitšiga sõitnud. Tulemusi vaadates on ta ka vanadele tegijatele tuult alla teinud," ütles Maidu Lempu. 2003. aastal ise samuti Moskvich Liigas osalenuna teab ta, et sõitja potentsiaal tuleb suhteliselt võrdsetel autodel sõites hästi esile. "Mosse oli alustamiseks hea ja nüüd astume sammu edasi. N-rühma powerist peaks praegu piisama - kõigepealt on Reikol vaja ümber harjuda tagaveoliselt esiveolisele ning saada veel sõidukogemust."

"Uus auto oli isa idee," ütles Reiko, "kuna ta on ise Hondadega seotud ja tehasest tulnuna on Civic päris võimas, siis nii see otsus N-rühma võistlusauto ehitamiseks sündis."

Kolme kuuga ehitati 2005. aasta Honda Civic Type-R võistlusteks sobivaks ning 16. juulil sai noor piloot 2-liitrise mootoriga ligikaudu 220 hobujõulist autot esmakordselt testida. Ta kinnitas, et esimesed emotsioonid olid positiivsed ja testiga sai rahul olla. "Auto on väga hea! See jõuline ja hästi juhitav," kirjeldas Reiko Lempu.

Ta jätkas: "Moskvitš jääb nüüd garaaži seisma ja püüan uue autoga sõitma õppida. Esialgu on vaja kätte saada hea auto tunnetus ja omandada kogemust. Heast tulemusest ei ütleks kunagi ära, aga see ei ole sel aastal põhieesmärk."

Tema sihiks on hooajal kaasa teha rallisprintidel ja kolmel viimasel sportrallil. E.O.S. Peugeot rallil läbivad värskelt 18-aastaseks saanud piloot Reiko Lempu ja 38-aastane kaardilugeja Tarmo Saar võistlusraja uuel Hondal esmakordselt. Saarlaste auto küljenumbriteks on Tartu ja Otepää ümbruses peetaval võistlusel "0000". Ohutusautol on noor piloot koos kogenud kaardulugejaga rajal käinud varemgi. 2004. aastal sõitsid nad VIP-kirjadega Moskvitšil läbi Saaremaa ralli kiiruskatsed.

Esimese võistlusstardi teeb juunis asutatud Team Havoline Honda Racingu ridades sõitev piloot Reiko Lempu uuel autol 13. augustil autospordiajakirja rally.ee poolt korraldataval sprindivõistlusel Taalis. Sportrallil loodab Lempu debüteerida koos 1988. aastast rallidel osalenud Saarega augusti lõpul toimuval Paide rallil.

Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia