Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Paide rallil väärtustatakse klassivõitjaid
Eelmisel aastal, Škoda rallil, läks peaauhind Škoda Fabia mitte absoluutvõitjale, vaid kõikide masinaklasside võitjad sõitsid pärast ralli finišit vigursõitu ja selle võistluse võitja sai peaauhinna. Süsteem meeldis kõigile. Samamoodi jätkatakse ka tänavu.
Paide ralli korraldajad on seisukohal, rahvuslike masinaklasside võitjad on samapalju au ja kiitust ära teeninud kui absoluutvõitjad. Tänavuse Paide ralli peaauhinnaks on kaks motorollerit.
Kõikide klasside võitjad sõidavad pärast ralli finišit vigursõitu, et selgitada võitjate võitja. Nii nagu mullu, on tänavugi sõiduvahendiks Škoda Fabia ja vigursõit saab olema identne mullusega. Erinevus on ainult selles, et kui eelmisel aastal oli iga piloot ja kaardilugeja enda eest väljas, siis tänavu ekipaaži liikmete vigursõidu tulemused liidetakse ja parima koguaja saanud meeskond võidab kaks motorollerit.
Ka ülejäänud autasustamise süsteem jääb samaks. Klasside kolme paremat ja absoluudi kuute paremat ekipaaži autasustatakse karikatega ja iga katse võitjale on katsesponsor välja pannud korraliku esemelise auhinna. Näiteks Viking Window katse võitja saab 10 000 kroonise välisukse, mis valmistatakse tellimuse alusel, Dunlopi katse võitja saab 4000 kroonise ostutšeki, Olympuse katse võitja saab kaks 5000 kroonist digifotoaparaati jne. Kuid ka siin ei lähe auhinnad mitte katse absoluutvõitjale vaid erinevate masinaklasside kiirematele.
Autasustamise tseremoonia toimub Paide keskväljakul, millest korraldaja on lubanud teha korraliku šõu.
|
|
|
|