Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
11. juuli 2005 4:53
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Kaspar Koitla: Nissaniga sõitmine on täielik puhkus

Kaspar Koitla. Foto: Karmen Vesselov11. juulil 16-aastaseks saanud Kaspar Koitla on kahe aasta jooksul sõitnud noorterallit, sprinte ning rallikrossi. Sel kuul sai ta käe valgeks ka ringrajasõidus, testides uut Nissan Sunnyt.

Juuli algul Sauga ringrajal peetud võistlusel näitas juunioride arvestuses sõitnud Kaspar Koitla, et suudab kiire olla ka ringrajal. Kuigi noorel tallinlasel õnnestus oma eakaaslasi ringrajadebüüdil edestada, ütleb varem vaid ühel korral ringrajal treeningsõidul osalenud võistleja ise, et tehnika oli konkurentide omast kõvem.

"Seda ei saa öelda, et võitsin. Mul oli auto teistest üle ja rehvid samuti paremad. Ringrada ei oska ma tegelikult üldse sõita - see oli ju alles teine kord, pealegi võõra autoga," sõnas Kaspar Koitla.

"Ringrajal võistelda oli see mulle esimene kord, kuid eelmise aasta kevadel käisin Lada Samaraga ühe korra trennis ka," ütles ta ja lisas, et asfaldil sõitmine nõuab tublisti harjumist. "Vaatasin teiste 2-liitriste aegu ja jõudsin järeldusele, et mul on õppimisruumi küllaga."

Noorele võidusõitjale oli see ka esmakordne võimalus testida äsja Saksamaalt soetatud 2-liitrise mootori töömahuga Nissan Sunny GTi'd. "Polnud selle autoga enne sõitnud," põhjendas noor piloot auto testimist ringrajal. Ta märkis, et mõte uue võistlusauto proovilepanekuks just sel võistlusel sündis pereringis: "Otsustasime isaga, et proovin seal ära."

Muljed Nissaniga võistlemisest on Kaspar Koitlal positiivsed. "Roolivõim oli peal ja võrreldes eelmise aasta trenniga, mida Samaraga sõitsin, oli Nissaniga sõitmine täielik puhkus," kirjeldas ta.

Kas seni Lada Samara rooli keeranud noormees konkurente uue autoga ka rallidel ja sprintidel kimbutama hakkab, seda ta veel öelda ei osanud. "Eks vaatab, millises sarjas Nissaniga sõitma hakkan. Sprinti pean veel Samaraga sõitma, sest üle 1600 ei tohi seal noorteklassis auto mootor olla. Ma arvan, et rahvarallit sõidan Nissaniga, aga see pole kindel. Plaanin sel hooajal kindlasti noorterallil võistelda ja üritan enda senise võistlusauto Vasalemma krossiks kokku saada. Kui aega on, proovin ringrada veel, kuigi rallirajal tunnen end kindlamalt."

Võimalik, et veel sel aastal teeb Kaspar Koitla debüüdi ka sportrallis. E.O.S. Peugeot ralliks on JR Racingu rallipaar Kaspar Koitla ja Toomas Valter oma nimed üles andnud, kuid startimine on piloodi kinnitusel kahtluse all. Ta märkis, et Eesti meistrivõistluste viiendal etapil ei pruugita teda vanuse ja vähese kogemuse tõttu veel võistlema lubada.



Kaspar Koitla 3. juulil peetud ringrajavõistlusel Nissan Sunny GTi roolis. Foto: Karmen Vesselov
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia