Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
4. rahvusvaheline autoralli "E.O.S. Peugeot Rally 2005"
PROGRAMM
AVALDATAKSE VÕISTLUSTE JUHEND
Aeg: Kolmapäev 08. juuni 2005. a.
ALGAB VÕISTLEJATE REGISTREERIMINE
Algab: Kolmapäev 08. juuni 2005. a. kell 10.00
Lõpeb: Esmaspäev, 11. juuli 2005 kell 10.00
Rallirajal viibimine keelatud
OSAVÕTUMAKSUD
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
08.06.05 - 11.07.05 kella 24.00 rühma A ja N autod meeskonna kohta 4500.- EEK
08.06.05 11.07.05 kella 24.00 rahvusliku rühma autod meeskonna kohta 3500.- EEK
08.06.05 - 22.07.05 kella 16.00 võistkonna kohta (vt .13.2.) 1500.- EEK
Osavõtuavalduste ja maksude laekumise viimane tähtaeg on
11. juuli 2005. a. kell 10.00
AVALDATAKSE OSAVÕTJATE NIMEKIRI
Koht: Võistluste peakorter; www.eos-rally.com
Aeg: Esmaspäev, 11. juuli 2005 kell 17.00
RAJADOKUMENTIDE VÄLJASTAMINE JA DOKUMENTIDE KONTROLL
Koht: Võistluskeskus, Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Kolmapäev, 20. juuli 2005 kella 17.00-20.00
Neljapäev, 21. juuli 2005 kella 07.30-10.00
VÕISTLUSRAJAGA TUTVUMINE (vt. Art. 8.5.)
Aeg: Neljapäev, 21. juuli 2005
08.0013.00 LK7 (LK10), LK8 (LK11), LK9 (LK12)
13.0017.00 LK3 (LK5), LK4 (LK6)
Reede, 22. juuli 2005
08.0010.00 LK1 (LK2)
TESTIKATSE
Koht: Tartu - Otepää maantee Kintsli teerist
Aeg: Neljapäev, 21. juuli 2005 kella 18.0020.00
Testikatse FIA A-prioriteediga sõitjatele
Koht: Arula Kääriku tee
Aeg: Reede, 22. juuli 2005 09.0013.00
OHUTUSAUTODE INSTRUKTAAZH
Koht: Võistluskeskus, Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Reede, 22. juuli 2005 kella 16.00
TEHNILINE ÜLEVAATUS, TURBODE MARKEERIMINE (Ajagraafik Art. 5.1.3)
Koht: Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Reede, 22. juuli 2005 kella 08.0016.00
VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE
Algab: Kolmapäev 08. juuni 2005. a. kell 10.00
Lõpeb: Reede, 22. juuli 2005 kell 16.00
STARDIAEGADE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus, Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Reede 22. juuli 2005. a. kell 17.00 I osale, kell 23.15 II osale
ZHÜRII I KOOSOLEK
Koht: Võistluskeskus, Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Reede 22. juuli 2005. a. kell 16.30
VÕISTLUSTE START
Koht: Raekoja plats, Tartu
Aeg: Reede 22. juuli 2005. a. kell 18.00
PARC FERME
Koht: Otepää suusastaadion, Nüpli k., Otepää vald
Aeg: Reede, 22. juuli 2005 I ringi I osa lõpus
Koht: Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Laupäev, 23. juuli 2005 peale finishit
VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: Reede, 22. juuli 2005
RALLI START 401,64 km, sellest 12 LK 120,60 km.
18.00 esimese võistlusauto start I ringi I osale pikkusega 53,10 km, sellest
2 LK 4,80 km
20.05 esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa, parc ferme Otepää suusastaadion
23.15 II ringi II osa stardiaegade avaldamine
Laupäev, 23. juuli 2005
07.30 start II ringi II osale pikkusega 116,04 km, sellest 4 LK 51,20 km.
11.35 esimene võistlusauto lõpetab II ringi II osa, vaheaeg
12.30 start II ringi III osale pikkusega 232,50 km, sellest 6 LK 64,60 km.
VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Tartu, Raekoja plats
Aeg: Laupäev, 23. juuli 2005 kell 18.30
TEHNILINE ÜLEVAATUS PEALE FINIŠIT
Koht: Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Laupäev, 23. juuli 2005 kell 18.45
VÕISTLUSJÄRGNE PRESSIKONVERENTS
Koht: Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Laupäev 23. juuli 2005 kell 19.00
ESIALGSED VÕISTLUSTE TULEMUSED
Koht: Võistluskeskus, Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Aeg: Laupäev 23. juuli 2005 kell 20.00
AUTASUSTAMINE
Koht: Tartu, Turu tn. 21 ööklubi Pattaya
Aeg: Laupäev, 23. juuli 2005 kell 21.00
AMETLIK TEADETETAHVEL (ATT)
20. 23. juuli 2005. a. asub võistluste ametlik teadetetahvel Võistluskeskuses, Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu ja 23. juulil Otepääl hoolduspargis.
VÕISTLUSTE PEAKORTER
Võistluste peakorter paikneb 08. juuni 2005. a. kuni 19. juuli 2005. a.
Tallinnas, Regati pst 1 EK HOLDING AS
Tel. +372 6266 112
mob. +372 50 16 209
Faks +372 6266 128
e-mail: rally@eos.com.ee
Võistluste peakorter avatud tööpäeviti kella 10.00-16.00
VÕISTLUSKESKUS
Võistluskeskus paikneb 20. juulist 2005. a. kuni 23. juulini 2005. a.
Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu
Tel. +372 7 300 683
Mob: +372 50 16 209
Faks +372 7 300 684
e-mail: rally@eos.com.ee
Võistluskeskus avatud: Kolmapäev 20. juuli 17.00 - 20.00
Neljapäev 21. juuli 07.30 - 21.00
Reede 22. juuli 07.30 - 23.15
Laupäev 23. juuli 07.00 - 17.30 Otepää suusastaadionil
17.30 - 20.30 Tartu Peugeot esindus
PRESSIKESKUS
Koht: Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu; tel. +372 7 300 681, faks +372 7 300 682, e-mail: erki@kuku.ee
Aeg: Neljapäev 21. juuli 15.00 - 20.00
Reede 22. juuli 10.00 - 23.00
Laupäev 23. juuli 16.00 - 20.15
Pressikeskus Otepääl, laupäeval 23. juulil Otepää suusastaadionil hoolduspargis kella 08.00-16.00.
I KORRALDAJA
1.1. Määrang
4. rahvusvahelise autoralli E.O.S. Peugeot Rally 2005 korraldab EK Holding AS 22.-23. juulil 2005. a. vastavuses FIA Spordikoodeksiga, FIA Spordikoodeksi lisadega, FIA rallivõistluste Üldmäärusega, EAL Võistlusmäärustikuga käesoleva Võistlusjuhendi alusel. Võistlusjuhend on avaldatud 08. juunil 2005.a. Võistlus on registreeritud FIA rahvusvahelises kalendris nr. 8133 NEZ.
Võistlus on registreeritud EAL-s nr. 77/R.
1.2. Vanemametnikud
Žürii: Juhan Mänd Eesti
Toomas Kreek Eesti
Heikki Poranen Soome
Žürii sekretär: Kristi Jeenas Eesti
EAL turvavaatleja: Eedo Raide Eesti
Võistluste juht: Juss Roden Eesti
Võistluste juhi abid: Aivar Parts Eesti
Peeter Kippasto Eesti
Rajameister: Hillar Roose Eesti
Julgestuse ülem: Kalle Reinart Eesti
Tehnilise kom.esimees: Antti Jermann Eesti
Võistluste arst: Aivar Pintsaar Eesti
Rajakohtunike ülem: Toomas Sepp Eesti
Tulemused: Tarvo Tamm Eesti
Pressikeskuse juhataja: Erki Berends Eesti
Võistlejate vahenduskohtunik: Margus Karjane Eesti
Võistluse sekretär: Katri Kippasto Eesti
1.2.1. Ametnike ja kohtunike eraldusmärgid
võistlejate vahenduskohtunik punane vest
kontrollpunkti vanemkohtunik punane vest
kontrollpunkti kohtunik kollane vest
julgestajad kollane vest
II ÜLDMÄÄRANGUD
Art. 2. Seeriavõistlused
2.1. E.O.S. Peugeot Rally 2005 on Eesti MV V etapp autorallis sõiduautodele (A, N ja E rühm).
III VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS
3.1. Üldandmed
Raja kogupikkus: 401,64 km
Kiiruskatsete arv: 12
Kiiruskatsete kogupikkus: 120,60 km sellest asfaltkattega 2,10 km.
Rada on jaotatud kaheks ringiks ja kolmeks osaks.
Korduvkatsete arv: 6
Tutvutav LK kogupikkus: 60,30 km
Ralliraja detailide kirjeldus, ajagraafik, kontrollpunktid esitatakse Legendis.
3.2. Eeltutvumiskeeld.
Võistlejatel, registreerijatel või nende esindajatel on keelatud viibida enne
21. juulit 2005. a. kella 08.00 järgmiste asustatud punktide vaheliste kujutletavate joontega piiritletud maa-aladel:
¤ Kambja - Otepää - Krootuse - Vana-Kuuste - Kambja
¤ Otepää - Palupera - Puka - Sangaste - Kanepi - Saverna - Otepää
Politsei või korraldajate poolt avastatud rikkujaid starti ei lubata.
Keelualad avaldatakse võistluste ametlikul internetilehel www.eos-rally.com
IV VÕISTLUSAUTOD
Art. 4. Võistlusautod
Võistlema lubatakse FIA Võistlusmäärustiku Lisa J kohaseid rühmade A ja N autosid, samuti rahvuslike rühmade autosid vastavuses ASN-de tehnilistele eeskirjadele.
4.1. Eritingimused
4.1.1. Põhjakaitsed on lubatud.
4.1.2. Porikaitsekummid on lubatud
4.1.3. Paigaldatavad tulekustutussüsteemid peavad vastama FIA VM
Lisa J Art. 253.7., kusjuures:
a) A-rühmas kohustuslik
b) N-rühmas kohustuslik
c) E-rühmas soovituslik (vastavalt ASN-de määrustele)
Käsikustutid on kohustuslikud kõikides rühmades, samuti esmaabipakend ning ohukolmnurk (soovitav lisaks kollase tulega vilkuv taskulamp).
4.1.4. Radariavastaja (antiradari) paigaldamine ja kasutamine on keelatud.
4.1.5. Kasutada on lubatud vaid ühte varuturbot igal ringil.
Rikkumisega kaasneb eemaldamine võistlustelt.
4.1.6. Modifitseeritud mustriga Avon rehvide kasutamine lubatud.
4.2. Masinaklassid
4.2.1. Seeriaautod N-rühm:
klass 1 kuni 1600 cc
klass 2 üle1600 cc kuni 2000 cc
klass 3 üle 2000 cc
4.2.2. Turismiautod A-rühm (s.h. ka WRC):
klass 4 kuni 1600 cc
klass 5 üle 1600 cc kuni 2000 cc
klass 6 üle 2000 cc
4.2.3. Rahvuslik E-rühm:
klass 7 kuni 1600 cc
klass 8 üle 1600 cc kuni 2000 cc
klass 9 üle 2000 cc
4.3. Kui klassis on 3 või vähem startinud autot, võidakse need žürii otsusega ühendada kõrgema klassiga antud rühmas.
V OSAVÕTUAVALDUS, REGISTREERIMINE
Art. 5 Osavõtuavaldus, registreerimistähtajad
5.1. Võistlusest võib osa võtta iga füüsiline või juriidiline isik, kellel on kehtiv registreerijalitsents
5.1.1. Juhendi lisana avaldatud osavõtuavalduse vorm peab täidetuna ja allkirjastatult laekuma hiljemalt 11. juuliks 2005. aastaks, kella 10.00 koos osavõtumaksu tasumisega. Kui osavõtuavaldus saadeti faksiga, peab avalduse originaal ja maksetõend saabuma korraldaja postiaadressil hiljemalt 15. juuliks 2005. aastaks. Kaardilugeja andmeid võib esitada või täpsustada 22. juulini 2005.a. kuni ekipaazhi TÜV dokumentatsioonini.
5.1.2. Võistlejad peavad rajadokumentide väljastamisega üheaegselt toimuvas dokumentide kontrollis esitama järgmised kehtivad dokumendid:
- täidetud ja allkirjadega osavõtuavaldus
- registreerijalitsents
- sõitjalitsentsid (A ja N rühmas RV-litsentsid)
- välisvõistlejail ASN stardiluba (templijäljend osavõtuavaldusel, ASN erikiri või RV litsentsi pöördel)
- autojuhiload
5.1.3. Tehniline ülevaatus enne starti
Iga võistlusel osalev auto peab saabuma koos meeskonna esindajaga tehnilisele ülevaatusele reedel, 22. juulil 2005. a. järgmise graafiku järgi:
08.00-09.00 numbrid 80-68
09.00-10.00 67-55
10.00-11.00 54-42
11.00-12.00 41-39
12.00-12.30 38-32
12.30-13.00 lõuna
13.00-14.00 31-20
14.00-15.00 19-9
15.00-16.00 8-1 ja 0-autod
Tehniline ülevaatus ja võistlusauto dokumentide kontroll toimub Tartu Peugeot esinduses, Ringtee 32, Tartu. Tehnilisel ülevaatusel enne starti kontrollitakse järgmisi võistlusauto dokumente:
- võistlusauto registreerimistunnistus
- liikluskindlustus või Green Card
- Eesti sõitjatel EAL võistlusauto tehniline kaart
- A ja N rühma autode kohta homologatsiooniraamat lisadega
Küljenumbrid ja reklaamid peavad olema autole kinnitatud enne tehnilisele ülevaatusele saabumist. TÜV-le saabub ainult võistlusauto, hooldusautod jäetakse Astar Tarnsport teritooriumile Sepa 26, Tartu!
5.1.4. Turbode markeerimine toimub reedel, 22. juulil vastavalt TÜV ajagraafikule.
5.1.5. Peale TÜV ei ole kinnist parklat.
5.2. Starti lubatakse kuni 80 autot
VI OSAVÕTUMAKSUD, KINDLUSTUS
Art. 6. Osavõtumaksud
6.1. Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
08.06.05 - 11.07.05 kella 24.00 rühma A ja N autod meeskonna kohta 4500.- EEK
08.06.05 11.07.05 kella 24.00 rahvusliku rühma autod meeskonna kohta 3500.- EEK
08.06.05 - 22.07.05 kella 16.00 võistkonna kohta (vt .13.2.) 1500.- EEK
Osavõtuavalduste ja maksude laekumise viimane tähtaeg on
11. juuli 2005. a. kell 10.00.
6.1.1. Eeltoodud maksud on kehtestatud nendele võistlejatele, kes nõustuvad korraldaja reklaamidega võistlusautol.
6.1.2. Kui võistleja keeldub korraldaja reklaamidest, märkega osavõtuavaldusel, on eeltoodud maksud kahekordsed. Keelduda ei saa rallitunnuse ja võistlusnumbriga seotud reklaamidest.
6.1.3. Osavõtumaks 08.06.05 kuni 22.07.05 kella 16.00 võistkonna kohta
1500.-EEK (vt.13.2.).
6.1.4. Maksud tuleb sooritada korraldaja arvele (ülekandekulud maksjalt):
a/a 221010430957
IBAN : EE912200221010430957
Hansapank
EK HOLDING AS
SWIFT: HABA EE 2X
Viide: E.O.S. Peugeot Ralli osavõtumaks ja osaleja nimi
6.2. Osavõtuavaldusi käsitletakse ainult siis, kui:
osavõtumaksud on laekunud korraldajale täies ulatuses, või osavõtuavaldusele on lisatud avaldaja ASN garantiikiri
6.3.Osavõtumaksud tagastatakse juhul kui:
6.3.1. osavõtuavaldust ei rahuldatud
6.3.2. ralli ei toimunud korraldajast mitte olenevatel põhjustel (osavõtumaksust tagastatakse 75%)
6.3.3. korraldaja võib tagastada 25% osavõtumaksust kui võistleja ei saanud startida vääramatu jõu mõjul eeldusel, et toimunu kohta laekub korraldajale ASN-i vastav tõend
6.4. Kindlustus
6.4.1. Kõik võistlusautod peavad omama kehtivat liikluskindlustust või Rohelist Kaarti. Liikluskindlustus katab tsiviilvastutuse kolmandate osapoolte ees. Võistluse ajal kehtib Eesti Liikluskindlustuse seadustik.
6.4.2. EAL-i korraldusloaga kaasneb ralli kindlustus kolmandate osapoolte ees kiiruskatsetel 4 000 000 krooni ulatuses (poliisi nr. 88981Seesam Kindlustuse AS).
VII REKLAAM
7.1. Korraldaja reklaamid, võistlusnumbrid ja rallitunnus peavad olema paigaldatud võistlusautole enne tehnilisse komisjoni saabumist vastavalt Lisale 1 ja jääma autole võistluste lõpuni. Korraldaja antud reklaamide omavolilist ümberkujundamist (lõikamist jne.) käsitletakse käesolevas punktis rikkumisena.
Rikkumisel rahatrahv kuni 5000.- EEK.
VIII ÜLDKOHUSTUSED
Art. 8. Üldkohustused
8.1. Võistlejate sõiduvarustuse ja kiivrite vastavust FIA ja EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.
8.2. ID kaart pole nõutud.
8.3. Määrustike rikkumised rajal registreeritakse ajakaardile.
8.4. Võistlusnumber ja tunnus.
8.4.1. Korraldaja väljastab igale meeskonnale rallitunnuse kleebise, mis tuleb kinnitada võistlusauto esikapotile kogu ralli ajaks (LISA 1). Rallitunnus ei tohi (ka mitte osaliselt) katta auto registreerimisnumbrit.
8.4.2. Korraldaja väljastab igale meeskonnale kaks võistlusnumbrit, need tuleb kinnitada võistlusauto mõlemale esiuksele kogu ralli ajaks (LISA 1).
8.5. Võistlusrajaga tutvumine
8.5.1. Osavõtjatele väljastatakse rajaga tutvumiseks kogu dokumentatsioon Võistluskeskusest Tartu Peugeot esinduses aadressil, Ringtee 32, Tartu:
Kolmapäeval, 20. juuli kella 17.00-20.00
Neljapäeval, 21. juuli kella 07.30-10.00
Lisakatsetega tutvumise korra rikkumist (viibides kiiruskatsel väljaspool Juhendis sätestatud aega või Juhendis ettenähtust rohkem arv kordi) karistatakse alljärgnevalt:
Esimene kord - rahatrahv 5000.- EEK
Teine kord - võistlustele mittelubamine
8.5.2. Allkirjastades rajadokumentide kättesaamise, peab osavõtja teatama korraldajaile täpsed andmed treeningauto kohta, esitama oma mobiiltelefoni numbri ning teatama oma majutuskoha ralli ajal.
8.5.3. Katsetel viibimine rajaga tutvumiseks on lubatud järgmiselt:
Neljapäev, 21. juuli 2005
08.0013.00 LK7 (LK10), LK8 (LK11), LK9 (LK12)
13.0017.00 LK3 (LK5), LK4 (LK6)
Reede, 22. juuli 2005
08.0010.00 LK1 (LK2)
Kõikide kiiruskatsetega saab tutvuda kolm (3) korda, mis fikseeritakse faktikohtunike poolt. Võistlusrajal viibimine enne 21. juulit 2005. aastat kella 08.00 toob endaga kaasa stardikeelu (vt. Art. 3.2.).
8.5.4. Lisakatsetega tutvumisel on keelatud sõita vastu võistlussuunda.
8.5.5. Rajaga tutvumisel on kiiruskatsetel üldine kiirusepiirang 80 km/h, kui see pole alandatud liiklusmärkidega, korraldaja märkidega või tähistustega legendis. Sõitma peab LE kohaselt ja nõnda, et mitte mingil moel ei segaks teisi liiklejaid ega ei häiriks rajaäärseid elanikke. Tutvumisreeglite järgimist kontrollib korraldaja ja politsei, rikkujaid karistatakse. Radariavastaja paigaldamine keelatud, selle kasutamisel ja leidmisel ei lubata starti.
Võistluse korraldaja karistab võistlusrajaga tutvumisel kiirusepiirangu rikkujaid TÜV käigus politsei või faktikohtunike teate alusel alljärgnevalt:
- esimene kord - rahatrahv 1000.- EEK
- teine kord - 2000.- EEK
- kolmas kord - žürii otsus
8.5.6. Tutvumisautod
Rajaga tutvumiseks võib kasutada liikluseeskirjadele vastavaid seeriaviisil valmistatud üldliikluseks ettenähtud sõiduautosid (FIA GP Art. 14.3). Rajaga tutvumise autodel on lubatud kasutada ainult Liiklusseadustikule vastavaid seeriaviisil valmistatud rehve. Rallimustriga protekteeritud rehvid on keelatud. Rikkumisel karistatakse järgnevalt:
- esimene kord rahatrahv kuni 5000.- EEK
- teine kord žürii otsus
Tutvumisautode ülevaatus ja tähistamine toimub Tartu Peugeot esinduses, Ringtee 32, Tartus rajadokumentide väljastamisel.
8.6. Kõik tutvumisreeglite rikkumised käsitletakse žürii poolt, kes võib rakendada karistusi FIA VM Art. 152 jt. alusel. Vastavad ettekanded saadetakse vajadusel rikkujate ASN-dele.
8.7. Testikatse
Korraldaja poolt on organiseeritud neljapäeval, 21. juulil kella 18.00-20.00-ni testikatse Tartu - Otepää maantee Kintsli teeristis. Täpne asukoht Rajalegendis. Testikatse kiiruslegend peab olema koostatud enne testikatse algust.
Testikatse FIA A-prioriteediga sõitjatele toimub reedel, 22. juulil kella 09.00-13.00 Arula Kääriku teel.
IX VÕISTLUSTE KÄIK
9.1. Võistluste ametlik aeg on Eesti aeg, ajasignaale edastab täistundidel Eesti Raadio.
9.2. Ralli esimese auto stardiaeg on 18.00 22. juulil 2005 Tartus, Raekoja platsil.
9.2.1. Kõik võistlusautod peavad saabuma kella 17.00-17.30 stardieelsesse tsooni , et rivistuda stardijärjekorraks. Stardipiirkonnas ei rakendata parc ferme režiimi, hooldus keelatud.
9.3. Täpne stardiaeg kõigile avaldatakse ametlikul teadetetahvlil ja ajakaardil.
9.3.1. Kõik autod stardivad I ringi I osale 2 minutilise intervalliga.
9.3.2. I ringi I osa lõpus rakendatakase parc ferme režiimi (Otepää suusastaadion, Nüpli k., Otepää vald).
9.3.3. Kümme (10) esimest võistlusautot stardivad laupäeval 23. juulil (II ja III osale) kaheminutilise intervalliga ning autod markeeritakse kleebisega.
9.4. AKP-sse TC 2C ja TC 16 võib karistuseta varem saabuda. Katkestanud meeskond peab katkestamise põhjustest koheselt teatama võistluskeskusesse tel. +372 7 300 683 ja tagastama oma ajakaardi lähimas kontrollpunktis. Meeskond peab eemaldama võistlusautolt võistlusnumbrid, välja arvatud juhul kui meeskond soovib jätkata võistlemist punktis 9.7 toodud tingimuste alusel.
9.5. LK stardiviis
Meeskonnal antakse ajakaart kätte stardieelsel jooksval minutil.
30 sekundit enne starti süttib 1 sinine tuli
15 sekundit enne starti süttib 2 sinine tuli
10 sekundit enne starti süttib 3 sinine tuli
5 sekundit enne starti süttib 1 punane tuli
4 sekundit enne starti süttib 2 punane tuli
3 sekundit enne starti süttib 3 punane tuli
2 sekundit enne starti süttib 4 punane tuli
1 sekund enne starti süttib 5 punane tuli
Start kustuvad punased tuled
Valestardi fikseerib valguskiir 50 cm eespool autot, mille peale hakkavad sinised tuled vilkuma.
9.6. Tehniline hooldus
Võistlusauto hooldamine ja rehvide vahetus on lubatud kogu võistluse kestel ainult Legendis eraldi märgitud kohtades hooldusparkides (Service Park) ja tankimine - tankimisalas (Refuel area). Hooldusparki lubatakse ainult hooldusauto, millise tuuleklaasile on kleebitud korraldaja poolt antud vastav tunnus. Tutvumisautosid hooldusparki ei lubata.
9.6.1. Igal meeskonnal peab olema hoolduspargis kasutusel vähemalt 3x5 meetri suurune vettpidavast materjalist kate võistlusauto all.
9.7. Regrupeeringud
Toimub 4 (neli) regrupeeringut:
Enne sisenemist hooldusparkidesse B, C, D, E stardiintervallide korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt. Uus stardiaeg kantakse ajakaardile.
I ringi I osa katkestanud võistlejad võivad uuesti startida võistluste juhi, tehnilise komisjoni ja võistluste arsti loal järgmistel tingimustel:
- ajakaardile märget mittesaanud (lisakatsel või sellele järgneval ülesõidul katkestanud) võistleja saab võistlust jätkata alates järgmisest ringist, kui ta:
a) teatab võistlusete juhile, tehnilisele komisjonile ja võistluste arstile, et on käesoleval ringil katkestanud, kuid soovib järgmisest ringist jätkata
b) lepib tehnilise komisjoniga kokku aja auto eelnevaks ülevaatuseks ja võistluse arstiga kokku aja meeskonnaga kohtumiseks
c) esitab võistluste juhile legendiraamatus lisana oleva jätkamistaotluse, millel on tehnilise komisjoni ja võistluste arsti lubavad allkirjad
d) esitab auto hooldusalal peale remonti täiendavaks ülevaatuseks tehnilisele kontrollile
e) auto tuleb esitada Otepää hooldusalal tehn.komisjonile 22. juulil 2005. a. kuni kella 23.00.
Iga mitteläbinud lisakatse eest karistatakse võistlejat 5-minutilise ajakaristusega, mis lisatakse oma võistlusklassi (või selle puudumisel kõrgema võistlusklassi) parimale ajale. Klassi parim aeg võetakse ringi katkestamata läbinud võistlejate tulemuste seast. Katkestamisel ülesõidul peale viimast lisakatset karistatakse võistlejat samuti 5-minutilise ajakaristusega. Auto toimetamisel hooldusalasse ei kehti Ralli RV VM p. 12.1.2 ja 12.2.1-12.2.4. Katkestanud, kuid teisel päeval jätkavate võistlejate kohad stardijärjekorras määrab võistluste juht, arvestades ohutusega.
Peale AKP TC 14 toimub holding pidulikuks finišiks.
Võistlustel kasutatakse Eesti Rahvuslike Ralli Võistlusmäärustega lubatud LK maksimumaega. Selle arvutamise valemiks on M = L x 1,2 , kus
M=maksimumaeg minutites ja selle osades
L= lisakatse pikkus kilomeetrites
Maksimumaeg arvestatakse võistlejaile, kes kulutavad lisakatse läbimiseks aega üle maksimuaja.
9.8. Avariidest, kus esines võistlejate või pealtvaatajatega vigastusi, tuleb teavitada vastavalt FIA Üldmäärustiku Lisa IV p. 3.3 (ohutusside kaudu). Igal juhul peavad võistlejad kasutama Legendiraamatu OK/SOS tahvleid. Rikkumisel võib žürii võistlejad eemaldada.
X KARISTUSTE KOONDTABEL
Vaata LISA 2.
XI PROTESTID, APELLATSIOONID
11.1. Protestimaks ASN ettekirjutusena 5000.- EEK.
11.2. Kui protesti lahendamine eeldab auto eri osade lahtimonteerimist ja hilisemat koostamist, tuleb protestijal tasuda tehnilise komisjoni määratav täiendav kautsjon:
- protest selgelt määratletud auto osa kohta (mootor, ülekanne, roolisüsteem, pidurid, elektriosa, kere jne.) 1000.- EEK
- protest kogu võistlusauto vastu 2000.- EEK
11.3. Kõik kulutused auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
- hagejal, kui protesti ei rahuldatud
- kostjal, kui protest rahuldati
11.4. Kui protesti ei rahuldatud ja tegelikud kulutused protesti lahendamiseks osutusid suuremateks, tasub vahesumma protestija. Väiksemate tegelike kulutuste puhul tagastatakse ülejääk hagejale.
11.5. Apellatsioonimaksud:
- ASN 10 000.- EEK
- FIA 4600.- EUR
XII TULEMUSED
12.1. Tulemused avaldatakse ATT-l kooskõlas Art. 21.2.1. FIA Ralli Üldmäärustega klasside ja rühmade kaupa (vt. p. 4.2.-4.3.)
XIII AUTASUD, AUHINNAD
3.1. Auhindade ja karikate loetelu
13.1.1. Üldarvestus
I koht 10 000.- USD
II koht 4000.- USD
III koht 2000.- USD
13.1.2. Rühm N
I koht 4000.- USD
II koht 2000.- USD
III koht 1000.- USD
13.1.3. Parim 2WD
I koht 2000.- USD
II koht 800.- USD
III koht 500.- USD
13.1.4. Iga klassi kolme parimat autasustatakse meenega.
13.1.5. Kui klassis stardib alla viie (5) meeskonna, autasustatakse vaid parimat.
13.2. Võistkondlik arvestus
Võistkonna moodustavad 2 või 3 autot. Iga juriidilise isiku registreerijalitsentsi omanik või tema esindaja võib üles anda ühe või rohkem võistkondi võistlusel osalemiseks. Üks meeskond võib osaleda vaid ühes võistkonnas. Võitnud võistkond on see, kelle kahe parema tulemuse saanud meeskonna aegade kogusumma on väikseim.
Võrdse tulemuse korral on parem see võistkond, kelle meeskonnal on parem koht üldarvestuses. Kui võistkonnast üks auto eemaldatakse võistluselt või kaks katkestavad võistluse, tähendab see kogu võistkonna mittearvestamist.
13.3 Kolme parimat võistkonda autasustatakse.
XIV AUTASUSTAMISTSEREMOONIA
14.1. Autasustamine toimub laupäeval 23. juulil 2005. a. kell 21.00 Tartus, Turu 21, ööklubis Pattaya. Sissepääs ainult korraldaja poolt eraldatud ralli kaelakaardi alusel!
14.2. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele või -rahadele.
XV MAJUTUS
15.1. Majutuse broneerimine: Fix Ideed, tel. +372 6819 977, faks +372 6819 976; mobiil +372 50 66 875; e-mail: fixideed@fixideed.ee.
XVI AJAKIRJANIKE TEENINDAMINE
16.1. Täidetud, allkirjastatud akrediteerimisvorm saata korraldajale enne
15. juulit 2005. a.
16.2. Pressikeskus avatakse neljapäeval, 21. juulil 2005 kell 15.00 Tartu Peugeot esindus, Ringtee 32, Tartu; tel. +372 7 300 681, faks +372 7 300 682, e-mail: erki@kuku.ee
LISA 1 KORRALDAJA POOLT KINNITATAVAD REKLAAMID
1. küljenumber (2 tk) 50x50 cm - E.O.S. Peugeot Rally
2. võistlusnumber ees (1 tk) 50x22 cm - E.O.S. Peugeot Rally
3. reklaam (2 tk) kuni 50x30 cm - Reserveeritud
4. reklaam (2 tk) kuni 35x15 cm - Reserveeritud
5. reklaam (1 tk) kuni 55x20 cm - Reserveeritud
LISA 3
E.O.S. Peugeot Rally 2005 vahenduskohtunik
Hr. MARGUS KARJANE
|
|
|
|