Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Tapa rallisprindil betoonilõik mullusest lühem
|
Loe lisaks |
|
|
29. mail peetava Tapa rallisprindi võistlustrassi 3,6 kilomeetrist kulgeb betoonil tänavu umbes pool kilomeetrit. Betoonplaatitel sõidetav rajalõik asub Tapal vanade sõjaväeladude vahel.
Mullusel Tapa rallisprindil tuli võistlejail läbida 0,8 km pikkune betoonkattega rajalõik, mis sisaldas mitut täisnurkset kurvi ja tagasipööret. "Mõnele võistlejale see meeldis, mõnele mitte," tõdes rajameister Mart Kork (fotol). "Ega betoon rehvile midagi head muidugi ei tee, aga väga hull ka polnud. Ise võistlesin veokal ja vähemalt minule see lõik meeldis."
Tänavusel sprindivõistlusel, meistrivõistluste kuuendal etapil, on aga betoonkattega rajaosa mullusega võrreldes lühem. "Põhjus on selles, et kohalikud "metallistid" avastasid ühest vanast laohoonest midagi neile väärtuslikku ja lammutasid pool maja maha. Neile mittevajalikud tellised ja ehitusprahi loopisid nad muidugi laiali ning rusud jäänuksid ühele planeeritud rajalõigule ette. Seepärast tuli üks silmus rajalt välja jätta," selgitas korraldaja.
Võrreldes mullusega on rajal veel teisigi muutusi, mida korraldaja enne võistluspäeva ei avalikusta.
Tapa rallisprint algab pühapäeval, 29. mail kell 10. Orienteeruvalt kell 13.30 algab samas veoautokrossi meistrivõistluste 3. etapp.
Sprindivõistluse võitjate autasustamine toimub veokasõitude vahel.
Tapa autokrossirajale ja sprindivõistluse stardi-finišipaika pääseb piki Karja tänavat, mis algab Ambla maanteelt, suundudes põhja. Ambla maantee on omakorda linnasiseseks jätkuks Pärnu-Rakvere maanteele: Mäo risti poolt tulles tuleb sõita kogu aeg otse kuni vastava viidani; Rakvere poolt lähenedes piki Rakvere-Pärnu maanteed (linna sees kannab tänavanime Paide maantee) kuni T-kujulise ristmikuni ja sealt paremale. Tallinnast Loobu kaudu lähenejatel tasub linna sees teed küsida või tutvuda põhjalikult linna piiril oleva Tapa linna skeemiga.
|
|
|
|