Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Superkrossi karikavõistluste VI etapp rallikrossis Villu klubi karikatele
29. mai 2005. a.
Laitse
Registreeritud EAL-s nr 70/RK
I Ajakava
Pühapäeval 29. mail 2005. a
08.00-10.00 - registreerimine
09.30-10.30 - autode tehniline kontroll
09.30-10.45 - treeningsõidud
11.00 - eel- ja finaalsõidud
autasustamine
II Korraldaja
Erki Sport MTÜ SK
Pilliroo 13, Pärnu 80041
SK Villu
Laitse, Harju mk
Võistluste info:
5154591 Eiki Eriste
5287454 Erko Eriste
5024516 Villu Mättik
www.rally.ee
III Rada
Villu krossirada.
Raja pikkus 820 m, laius 8-14 m
IV Võistluste ametnikud
Võistluste juht: Erko Eriste
Ohutusülem: Mait Mättik
Peaajamõõtja: Villu Teearu
Tehniline kontroll: Marko Mättik
Sekretär: Maarja Särev
Direktor: Eiki Eriste
V Osavõtjad, osavõtumaks
Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL sõitjalitsentsi
- EAL auto tehnilise kaardi
- EAL registreerija litsentsi
- meeskonna registreerimise avalduse koos esindaja nimetamisega (soovituslik)
Osavõtumaks 300 kr, eelregistreerimisel www.rally.ee kuni 26. mai kell 17, kohapeal 500 kr. Noored tasuta.
A/a 10022030073004 Ühispank, MTÜ Erki Sport
VI Võistlusklassid
Sõiduautod
noored - 2WD kuni 1600 cm³ N
2WD - kuni 2500 cm³ esivedu E
2WD - kuni 2500 cm³ tagavedu T
2WD - vabaklass ja 4WD V
1. Võistlusnumbrid organisaatorilt.
2. Ühel autol võib võistelda kaks võistlejat, finaalsõitu pääseb eelsõitude parim.
3. Üks võistleja võib võistelda kahes masinaklassis ühe autoga.
VII Võistluste käik
1. Võistlused peetakse vastavalt rallikrossi võistlusmäärustikule, 3 eelsõitu aja peale stardikohad erinevatel radatel, kaks parimat aega arvesse C, B ja A finaalid. Eelsõidud 4 ringi, finaalsõidud 8 ringi, finaalides valivad võistlejad stardikoha vastavalt eelsõitudes saavutatud tulemusele. C ja B finaalist saavad 4 edukamat kõrgemasse finaali.
2. Stardisignaal fooriga, start punaste tulede kustumine. Eelsõidud 4 autot reas, finaalsõidud 2-2-2-2 malekorras.
3. Kõikidel võistlejatel treeningsõit kohustuslik (min. 3 ringi).
4. Võistlejate soovil ka superfinaalsõit; stardivad iga masinaklassi
2(3) parimat võistlejat, võistlusdistants 6 ringi, järjekorras vastavalt - noored, tagasild, esisild, ja vabaklass.
VIII Kinnine parkla. Protestid
1. Pärast igat finaalsõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele, väljaarvatud need kes lähevad järgmisse sõitu.
2. Protesti aeg 15 min pärast eeltulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsjon 500 EEK, auto lahtivõtmine 3000 EEK.
3. Autod vabastatakse parklast pärast müügiaja lõppu, mis on 30 min pärast autasustamist.
IX Tulemused
1. Tulemused vastavalt finaalide finišiprotokollidele.
2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2, XII-1
3. Iga eelsõidu vooru võitja saab 1 punkti.
4. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat võistlejat.
X Autasustamine
1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
2. Iga klassi võitja mehaanikut diplomiga.
3. Parimat alla 14 aastast noort diplomiga.
4. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
5. Eriauhinnad
6. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.
XI Kindlustus. Vastutus
1. Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest EAL ja korraldaja vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
XII Auto hind
Võistleja on kohustatud auto müüma peale võistlust ostja soovil 20 000 EEK. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Võistlejale kuulub iste, rool ja ohurihmad. Ei kehti vabaklassi autode.
|
|
|
|