Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Märtin lõpetas teise rallipäeva Küprosel neljandana |
|
Märtin lõpetas teise rallipäeva Küprosel neljandana
|
Loe lisaks |
|
|
Küprose ralli teise päeva kahel viimasel kiiruskatsel määrati mitmetele võistlejatele segaduste tõttu rajal nö oletatav aeg. Esinelikusse see suuri muutusi kaasa ei toonud.
Päeva viies katse läks luhta, kuna Francois Duval (Citroen) tegi avarii, mille järel ta auto põlema süttis ja järgnenud sõitjaid takistas. Kuuenda katse plaanitud kulgemist takistas raja vallutanud publik.
Markko Märtin (Peugeot) alustas Küprose ralli teist päeva hästi, jäädes hommikusel 11,1 kilomeetri pikkusel kiiruskatsel kiireimale alla vaid 0,3 sekundiga. Ka järgmisel katsel oli eestlane kiirem, kui kolmandat kohta hoidev Henning Solberg (Ford) ja nii kahanes Märtini vahe kolmandana jätkava norralasega vähem kui sekundile.
Aeglastel kruusateedel poodiumikoha erasõitjalt äravõtmine pole aga lihtne. Kolmandal, 13,3 kilomeetrisel katsel suutis Solberg sekundi tagasi võtta. Neljandal, pärast teenindusala toimunud hommikuse esimese katse teisel läbimisel oli omakorda 0,3 sekundi võrra kiirem Märtin. Nii jäi kolmas koht pärast kümne katse läbimist eestlasest endiselt vaid 1,3 sekundi kaugusele.
Kõik neli laupäevast katset võitnud ja kindlalt oma tänavuse neljanda rallivõidu suunas liikuvale Sebastien Loebile (Citroen) on Märtini kaotus ligi neli minutit. Autoralli MM-võistluste kuuendal etapil püüab suurt punktisaaki ka austerlasest erasõitja Manfred Stohl (Citroen), kes on prantslase järel teine kaotusega 3.14.
Päeva esimesel kihutamisel kaotasid Loebile vähem kui 10 sekundiga veel viiendal kohal jätkav Toni Gademeister (Ford) ja Harri Rovanperä (Mitsubishi). Stohl kaotas Märtinile 10,1 ja Solberg 12,2 sekundiga.
Teisel katsel oli Märtin viies ja vahe kiireimaga paisus 27,6 sekundile. Päeva pikima katse esimesel läbimisel pääsesid nappide kaotussekunditega MM-võistluste üldliidrile vaid Gardemeister ja Duval, Rovanperä liikus Märtinist vaid napilt kiiremalt. Eestlane lõi taas lähikonkurente eespool - vahe Stohliga vähenes 5,3 ja Solbergiga 2,1 sekundi võrra.
Kolmas katse lõppes Märtini jaoks neljanda ajaga, kuid vahe Loebiga oli vaid viis sekundit. Eestlasest kiiremini jõudsid teenindusala viimase kihutamise eel lõpujoonele veel Gardemeister ja Solberg.
Kui hommikusel esimesel kiiruskatsel jäi Märtinil katsevõidust napilt puudu, siis sama trassi teisel proovimisel kogunes allajäämist Loebile 8,3 sekundit. Eestlane oli sellega seitsmes, Stohliga suurenes vahe 1,9 ja Solbergiga vähenes 0,3 sekundit.
Pärast segadusi kahe viimase katsega teatasid kohtunikud, et Loeb edestab teisel kohal olevat Stohli kolme minugi ja 14 sekundiga, kolmandal kohal olevat Solbergi 4.15-ga ja neljandal kohal jätkavat Märtinit 4.34-ga.
|
|
|
|