Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
15. märts 2003 6:13
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Toyota naaseb uue Corollaga rallirajale

 Loe lisaks
Austraalia ralli jääb ulatuslike maasikupõlengute tõttu ära

Gardemeister peab Atkinsoni tulevaseks meistriks

Solberg peab Atkinsoni tulevaseks maailmameistriks

Juha Kangas aitab Mitsubishi meeskonnale uut väljanägemist luua

Austraalias hukkus rallipiloot

Barltrop arreteeriti Bourne surma pärast

Cody Crocker võttis Canberra ralli võidu

Possumit elushoidev aparatuur lülitati välja

Toyota Team Racing (TTR), ühe Austraalia suurima autotootja loodud mootorispordi meeskond, valmistub sel aastal Austraalia meistrivõistlustel osalema kahe Corollaga.

Uutel 4-ratta veolistel Toyota Racing Team'i autodel on kasutatud FIA N-grupi homologeeringuga Celica GT-4 ST205 mootoreid, ning Corollad vastavad SSG N prototüübi reeglitele.

"Hoidsime alles Corollale paigutatud juhtmestiku ja ühildasime selle lisatud Celica mootoriga," ütles tiimipealik Darryl Bush.

"Tegime kere konstruktsioonis minimaalseid muudatusi - olulisem uuendus Corollal ongi FIA N rühma reeglitele vastav Celica mootor. Vastavalt reeglitele on autol ka piiratud 32 millimeetrine sisselase."

Võistlusautodel on säilitatud originaalne armatuurlaud, pedaalid, keskkonsool jms. "Isegi kindalaegas on alles," selgitas Bush, "aga eemaldasime matid ja polstrid."

Usutakse, et Austraalia kolmekordne meister Neal Bates ja tema kaksikvend Rick näitavad uute autodega häid tulemusi - näitavad, et Toyota on tagasi rallirajal, et võita.

TTR meeskonna debüüt uuenenud Corollal on planeeritud Austraalia meistrivõistluste etapil, 29.-30. märtsini peetaval Perthi rallil.







N rühma Corolla spetsifikatsioon


Mootori tüüp: vesijahutusega turbomootor
Ehitus: 3S-GTE
Konfiguratsioon: 4 silindrit, põikiasetsev
Klapimehhanism: Twin Cam Multi
Süütesüsteem: järjestikune multi-point sissepritse
Töömaht: 1998 cc
Silinder: 86 x 86 mm
Surveaste: 8,7:1
Maksimaalne võimsus: 180 kW
Väändemoment: 400 Nm
Käigukast: otselülitusega 5-käiguline
Roolisüsteem: roolivõimendi
Esipidurid: 300 mm läbimõõduga ventileeritavad ketaspidurid (4-kolviline)
Tagapidurid: 300 mm läbimõõduga ventileeritavad ketaspidurid (2-kolviline)
Esivedrustus: sõltumatu topelt Macpherson tüüpi vedrustus koos keerdvedrudega, kahekordsed gaasiamortisaatorid
Tagavedrustus: sõltumatu topelt Macpherson tüüpi vedrustus koos keerdvedrudega, kahekordsed gaasiamortisaatorid
Veljed: 15 x 7
Rehvid: Michelin

Gabariidid:
pikkus: 4175 mm
laius: 1695 mm
kõrgus: 1470 mm

Artikli juurde
29.07.2024
Eiki Eriste tõmbab superkrossi karikasarjale joone alla
Artikli juurde
27.07.2024
Laitses sai näha M-Sport Ford rallitiimi autosid
Artikli juurde
30.07.2024
Eestist on Soome MM-rallil startimas viis võistluspaari
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024 (0)
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
27.07.2024 23:20
Crosskartide Rallisprint 2023. 3.Etapp . Raadi (0)
24.07.2024 01:31
WRC Tet Rally Latvia 2024 (1)
12.07.2024 15:16
ERC Delfi Rally Estonia 2024 (1)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia