Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Juhendi bülletään nr 1
Eesti Moskvich Klubi talvesprint
8. märtsil 2005. a
kell 12:00
Muuta Võistlusjuhendit järgmiste punktide muutmise või lisamisega järgmiselt:
4.2 Võistluse ametnikud:
Võistluse direktor - Rein Tomingas, tel 51 43 030
Võistluse juht - Tarmo Jänt, tel 51 66 756
Rajameister - Peeter Tarvis
Tehniline kontroll - Rein Tomingas
Peaajamõõtja - Arne Ilves
5.1 Võistlustrass on kruusateel mis on kaetud kinnisõidetud lume ja jääga.
8.6 Võistleja poolt täidetud avaldus korraldaja poolt esitatud vormil.
10.5 Võistlussõidu ajal võistlusrajal liikudes tohivad võistlusautos olla vaid juht ja kaardilugeja, EAL Rahvaspordi tehnilistele tingimustele vastavates kaitsekiivrites ning kinnitatud turvavöödega. Võistlusauto esimesed küljeaknad peavad olema suletud.
11.1 Võistlejate ja meeskondade paremusjärjestus määratakse kahe parema vooru summeeritud tulemuste põhjal. Väiksema ajaga võistleja/meeskond saab parema koha.
11.2 Võrdsete tulemuste korral eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat. Selle võrdsuse korral otsustab esimese, siis teise jne. vooru aeg. Meeskondade võrdse tulemuse korral on eelistatud see meeskond, kelle Mossekaardilugejal on kiireim vooruaeg.
11.10 Eraldi arvestust peetakse ka meeskonniti. Meeskonna moodustavad mandaadis end meeskonnana registreerinud ja samas võistlusautos startinud kaks võistlejat, kelledest üks on Mossepiloot, teine Mossekaardilugeja.
11.11 Võistlussõitude ajal viibib võistlusautos kaks võistlejat. Mossepilootide arvestuses võistlejal ei tohi kaassõitjaks olla teine samast võistlusklassist võistleja. Mossekaardilugejate arvestuses võistlejal peab olema kõrvalistujaks teisest võistlusklassist võistleja. Mossenaiste klassis võistlejatele kõrvalistujate osas piiranguid ei seata, kohustuslik EAL Võistlejakaart ning registreerumine mandaadis võistlejana.
13.1.4 Kiireimat kolme meeskonda autasustatakse karikatega.
Võistluse direktor
Alar Hermanson
|
|
|
|