Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Jaanimäe karikavõistlused noorte rallisprindis Urmo Aava karikale
Võistlus registreeritud EAL-s nr 27/RS
Laupäev, 05.03.2005
Jaanimäe
1. VÕISTLUSTE KOHT, AEG, AJAKAVA
1.2. Võistluste ajakava:
09.00-11.00 - registreerimine, dokumentide kontroll
09.00-11.00 - autode tehniline kontroll
09.00-11.00 - võistlusrajaga tutvumine
11.30 - võistlusrajaga tutvumine autodega ühises kolonnis
12.00 - esimese võistlussõidu start
17.00 - autasustamine (orienteeruvalt)
Võistluste täpne ajakava,võistlusraja skeem, stardijärjekord ja info võistluste teadetetahvlil kohtunike bussi juures.
2. KORRALDAJA, RADA
2.1. Võistlused korraldab Jaanimäe RT
Võistluste direktor: Kaido Aus (5101726)
Võistluste juht: Kaido Kelement (5069098)
Tehniline komitee: Voldemar Borkman (5145641)
Peaajamõõtja: Toomas Sepp (55569869)
2.2 Jaanimäe ring 1900 m. Rajaluba 6/RS.
3. ARVESTUSKLASSID, VÕISTLUSAUTOD
3.1 J16
3.2 J18
3.3 V18 vabaklass (lubatud kasutada Rootsi MM / FIA talirehve.)
3.4 ZAZ tüüpi autodel võib võistelda klassides J16 ja J18 (autod peavad vastama ZAZ tehn. tingimustele).
3.5 Noorvõistlejal on lubatud osaleda kaassõitjata või kaassõitjaga, kes omab kehtivat EAL litsentsi või võistlejakaarti.
Nõuded rehvidele (J16 - J18 - ZAZ):
1) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
- rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" - 90;
- rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" - 110;
- sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" - 130;
- ülejäänud rehvidel - 150;
2) Naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
3) Kasutuses olevatel naastatud M1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm
4) Rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
- M1 kategooria sõidukil - torkejõud 120N ja mass 1,1g või torkejõud 100N ja mass 1,4g;
Kahtluste tekkimisel toimub kontrollimine naela eemaldamise teel rehvist (kaalumine).
4. OSAVÕTJAD
4.1 Arvestusklassides 3.1 ja 3.2 osavõtjad peavad registreerimisel esitama kehtiva võistlejakaardi, võistlusauto tehnilise passi, kehtiva liikluskindlustuse poliisi ja sõiduki kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel) ja osavõtuavalduse.
4.2 ZAZ tüüpi autodel osalejad peavad esitama kehtiva võistlejakaardi ja osavõtuavalduse.
4.3 V18 klassis osavõtjad peavad registreerimisel esitama kehtiva võistlejalitsentsi, registreerija litsentsi, võistlusauto tehnilise kaardi ja osavõtuavalduse.
4.4 Ühel autol võib võistelda kaks võistlejat, kes mõlemad tasuvad osavõtumaksu.
Võistlejakaarti on võimalik osta kohapeal (sisaldab kindlustust, kehtib 2005. a. lõpuni, hind 300 EEK.
5. VÕISTLUSTE KÄIK
5.1 Hilinenud võistlejaid starti ei lubata.
5.2 Valestardi eest on karistus 10 s.
5.3 Kui võistleja ei stardi 20 s jooksul loetakse võistleja katkestanuks antud võistlussõidus.
5.4 Toimub kolm võistlussõitu. Lõplik tulemus saadakse kahe parema võistlussõidu aegade summerimise teel.
5.5 Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
6. PROTESTID
6.1. Protestiaeg 15 min peale esialgsete tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon 1000 EEK.
7. OSAVÕTUMAKSUD
J16; J18: 250 EEK
V18: 300 EEK
Kahes klassis võistlejail tuleb tasuda mõlema klassi osavõtumaks.
Osavõtumaksude tasumine toimub sularahas võistluste mandaadis.
8. AUTASUSTAMINE
8.1. Arvestusklassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
8.2. Korraldaja ja sponsorid võivad välja panna eriauhindu.
9. VASTUTUS
Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
|
|
|
|