Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Rootsi MM-ralli peetakse lumevaestes oludes
|
Loe lisaks |
|
|
Jätkuvalt soojad ilmad teevad muret reedel algava Rootsi MM-ralli korraldajatele. Vaid 20 protsenti rajast on kaetud paksu lumekihiga ning suurem osa rajast on lumevaba ja kruusane.
"Lund on väga vähe ja teed on porised. Kolm päeva on sadanud vihma ning olnud plusskraadid," vahendas sport.etv.ee Markko Märtini sõnu. "Talvest pole siin jälgegi ma ei saa aru, miks seda rallit põhja poole ei viida, sest sarnaste probleemide ees on oldud ka varasematel aastatel."
Varem Rootsi rallil võidutsenud Harri Rovanperä peab seekordseid ilmaolusid üsna suviseks: "Vaatan hotelli aknast välja ja näen rohelist muru."
"Sellistes oludes kestavad rehvid vähe. Kruusal kaotame rehvist kõik naastud ja kui peaksime sattuma lõigule, kus on veel jääd, ei ole võistlus enam turvaline," ütles soomlane ajakirjale Autosport.
"Ma ei ole kunagi sellistes oludes varem sõitnud. Minu arvates tuleks see võistlus sellisel kujul ära jätta," lisas Rovanperä.
Rootsi ralli korraldajad loodavad, et sõidu alguseks tuleb lund juurde ning talveralli toimub vastavat planeeritule. Kõne alla võib tulla korduskatsete ära jätmine. Sel juhul väheneks Rootsi ralli kiiruskatsete arv 20 pealt kaheteistkümnele.
Viimati jäi Rootsi ralli lumepuuduse tõttu ära 1990. aastal.
|
|
|
|