Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Avaleht > Sebastien Loeb: Tahan anda endast parima |
|
Sebastien Loeb: Tahan anda endast parima
Mullune autoralli maailmameister Sebastien Loeb, kes alustas uut hooaega võidukalt Monte Carlos, loodab järgmise etapivõiduni jõuda sel nädalavahetusel peetaval Rootsi rallil.
Kas Rootsi on siiani sinu lemmikralli?
See oleneb - kui katsed on kaetud jääga ja tee ääres lumevallid, siis auto suurel kiirusel kontrollimine on nauding, mida mujalt ei saa. Aga esimesena värskel lumel rajal olla ei ole nii nauditav. On vaja ainult kahte sentimeetrit lund, et teha seda "privileegi" halvemaks, kui ükskõik millisel kruusarallil. Pidamine lihtsalt ei ole konstantne. Auto on närviline ja ettearvamatu. Ühes kurvis võid libiseda liiga palju ja avastada end teel risti. Järgmises kurvis võib auto olla alajuhitav. Seega kolmandas kurvis oled natuke rohkem ettevaatlik, kuid see võib olla koht, kus pidamist on ja mida saaks kiiresti läbida.
Stardid Rootsi rallil viiendat korda. Kui oluline on siin kogemus?
Katsed on tihti kasutusel aastast aastasse, kuid see ei aita eriti, sest täpne sõidujoon ja kurvid sõltuvad sellest tegelasest, kes on lumesaha roolis. Rootsi ralli on võistlus, kus teeme legendi rajakirjutamise ajal enim lisamärkeid. Öeldakse, et kogemus aitab mõista, kui kindlad on lumepangad. Ja see aitab otsustada, kas neid saab süstemaatiliselt kasutada või mitte.
Sa kaitsed Rootsis oma mullust võitu. Kas sa usud, et võit sel aastal on võimalik?
Võimalik on jah. Kuid ainult võimalik... Auto oli eelmisel aastal hästi tasakaalus ja suurepärane. Rootsi algseadistusse oleme teinud vaid mõned pisikesed muudatused. Meie Rootsi ralli eelsed testid läksid detsembris väga hästi.
Kui ilm ei sunni mind võistluse esimesel päeval olema teistele lumes raja tegija, siis loodan olla seal parim. Teisel juhul üritan anda lihtsalt endast parima. On oluline mitte teha vigu ja see ei ole kerge, kui sõita maksimaalse võimaliku kiirusega.
Allikas: Citroen
|
|
|
|