Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Richard Burns läheneb liidrile
|
Loe lisaks |
|
|
Citroenil võistlev Carlos Sainz asus juhtima kümnendal lisakatsel, kui Harri Rovanperä kaotas tänu vedrustuse probleemidele ligi 7 ja pool minutit ja langes üheteistkümnendaks.
Richard Burns võitis 11. lisakatse ja vähendas vahet ralli liidri Sainziga 56,3 sekundini, mis on piisavalt pikk edumaa hispaanlasele.
Peugeot on domineerinud autoralli maailmameistrivõistlustel viimasel kolmel hooajal, kuid Burns ei ole tundnud ennast autoroolis kindlalt ja on sageli võidelnud iseendaga, et täita oma kohust.
Karm maastik - karmim isegi kui "auto-lõhkuja" Kreeka - ei ole mõjunud hästi suuremale osale Türgi rallil startinud sõitjatele.
Rovanperat võidakse siiski sundida kannatama ja mitte katkestama auto
seisukorra pärast. Samuti on autoga probleeme soomlasel Tommi Mäkinenil, kelle Subaru Impreza WRC vedrustusega pole kõik korras.
Mäkineni ja Rovanperä probleemid lasid Colin McRael tõusta neljandale kohale, vahetult Fordi suure lootuse Francois Duvali järele.
Kui kohad jäävad sellisteks ka pühapäeva õhtuks, siis Burns asub ühe
punktiga MMi juhtima McRae ees ning tema seljataga oleks omakorda Sainz 1 punktiga.
Lühiülevaade lisakatsetest
SS7 (20,44 km) - Peugeot Harri Rovanperä kinnitas, et tema eelmise päeva liidripositsioon ei tulnud juhusena, võites esimese lisakatse teisel rallipäeval. Soomlane oli 3,4 sekundit kiirem kui Fordil sõitev Francois Duval ja Subarul kihutav Tommi Mäkinen. Richard Burns ja Colin McRae olid vastavalt neljas ja viies.
SS8 (28,92 km) - Carlos Sainz reageeris Rovanperä avakatse võidule sedasi, et sõitis välja parima aja. Hispaanlane oli 2,6 sekundit kiirem kui Richard Burns, Markko Märtin oli kolmas ja üldliider Rovanperä neljas. Peale roolivõimendi parandamist saavutas Marcus Grönholm sõitis viienda aja. Rovanperät ja Sainzi lahutas 22,2 sekundit.
SS9 (15.49 km) Marcus Grönholm sõitis välja parima aja. Tommi
Mäkinen sai üle oma vedrustuse probleemidest ja platseerus teiseks, Rovanperä finišeerus kolmanda ajaga. Richard Burns sai neljanda aja, samal ajal kui Markko Märtini autol oli õlirõhuga probleeme.
SS10 (24 km). Carlos Sainz võttis liidripositsiooni, kuna endine liider Rovanperä kaotas 7 minutit vedrustuse probleemide tõttu. Sainz, kes võitis katse hirmuäratava 25 sekundlise eduga üllatunud Gilles Panizzi ees, edestas üle minuti Peugeot'il sõitvat Richard Burnsi. Subarul
sõitev Mäkinen langes viiendeaks.
SS11 (20). Richard burns alustas ralli liidri Carlos Sainzi püüdmist, võites katse. Britt oli sekund kiirem, kui Colin McRae, kes oli neljas Gilles Panizzi ees. Tommi Mäkinen kaotas 4 minutit esivedrustuse purunemise tõttu. Francois Duval jäi kolmandaks.
SS12 - Fordi esisõitja Markko Märtin jätkas võitlust parema positsiooni saavutamiseks, võites 20,4 kilomeetrise lisakatse. Sellega tõusis ta üldarvestuses seitsmendaks. Tiimikaaslane Duval saavutas üllatuslikult teise koha, jättes enda ja Burnsi vaheks üldarvestuses ainult 4 sekundit. Burns omakorda andis 10 sekundit tagasi Sainziga võrreldes.
|
|
|
|