Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eesti > Esiveolise autoga võistelnud Virkoja hooajaga rahul |
|
Esiveolise autoga võistelnud Virkoja hooajaga rahul
|
Loe lisaks |
|
|
Sel aastal võistlusklassi vahetanud Marko Virkoja peab uue Hondaga sõidetud rallihooaega õnnestunuks. "Olen väga rahul," märgib koos Jaan Põldsepaga autorallidel võistelnud Virkoja ise.
"Kui aasta alguses Hondat ehitama hakkasin, ei osanud ma kõige paremas unelmas ka ette näha, et aasta lõpus võistleme meistritiitli peale," räägib Marko Virkoja, kes oma esimese sõidu autol Honda Civic Type-R tegi hooaja teisel etapil.
"Muidugi oli terve aasta täis ka ebaõnne, aga meie õnneks oli teistel seda veel rohkem," märgib rallihooaja avaetapil veel Lada VFTS-i roolis istunud Järvamaa võistleja.
"Kartsin, et tagaveolise auto pealt esiveolisele üle minek on palju keerulisem, kui see minu jaoks tegelikult oli. Kõige raskemaks osutus hoopis pidurdamine, mida ma pole siiamaani õigesti selgeks saanud. Lada pidurid olid väga kehvad, aga Hondal seevastu superhead. Pidurdusmaa hindamine osutus väga keeruliseks," ütleb Virkoja.
"Tallinna ralli lõpptulemus oli meie jaoks väga hea, sest kõik, kes sõitsid meist F2 klassis kiiremini, suutsid katkestada," lisab ta.
Parimaks hindab Virkoja Paide Škoda rallit. "Kõige rohkem jään rahule Paide ralliga. Kuigi rehvi purunemine röövis klassivõidu, olid katsete ajad üldiselt head. See oli ainuke ralli, kus ma suutsin Arvo Ojaperve tempos püsida. Kahjuks ta katkestas."
N2 klassis võistelnud Marko Virkoja kinnitusel luhtusid meistritiitli lootused Saaremaa rallil: "Selle sõiduga jään kõige vähem rahule. Kõige olulisemal hetkel tegin sõiduvea ja tänu sellele kaotasime meistritiitli."
Kuigi tiitlivõitu ei tulnud, peab Virkoja hooaega õnnestunuks. "Ka koostöö Jaaniga läks aasta jooksul ainult paremaks. Tänu temale on mu legend muutunud paremaks ja arusaadavamaks. Loodan, et koostöö paraneb veelgi ja tänu sellele tõuseb ka sõidutempo," ütleb Virkoja. "Suurimad tänud ka mehhaanikutele ja toetajatele, tänu kellele tuli auto alati lõpuni."
Järgmise aasta plaanidest 27-aastane rallisõitja salatust ei tee: "Plaanis on osa võtta võimalikult paljudest jäärajasõitudest ja sprintidest ning kõikidest rallidest. Üritan ka tuleval aastal kõik rallid lõpetada."
|
|
|
|