Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
02. detsember 2004 15:21
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

"Vene kombainidega" ralliteedel

Rallipaari Janek Minkovski - Kalvo Kalmu Lada Samara. Foto: Rando AavKaks aastat tagasi rahvarallidel osalemist alustanud Janek Minkovski - Kalvo Kalmu ja Tõnu Sepp - Martin Rimmel siirduvad mõlemad uuest hooajast sportrallisse. Kummagi rallipaari istumise all on Lada Samara ning mõlemal on sportrallis käsi juba nö valgeks sõidetud.

Janek Minkovski ütles poolteist aastat tagasi antud intervjuus, et rahvaralli on vaid käesoojenduseks. See aitab kohaneda autoga ning leida nõrku kohti. "Viimasel rahvaralli etapil läks kõik aga peaaegu ideaalselt. Mootor pidas vastu, rehvid said õigesti valitud ning väga oluline oli see, et koostöö kaardilugejaga klappis suurepäraselt," kinnitas Minkovski.

Esimese ringi järel saavutatud neljas koht absoluutarvestuses näitab, et nii autol kui piloodil on potentsiaali. Pärast ühel katsel lõhutud rehvi ning piruetti lõpetati võistlus absoluutarvestuse kaheksandal kohal ning kindlustati klassivõit. Hooaja kokkuvõttes pärast valestarti Läti etapil ning katkestamist Mulgi Sügisel saavutati klassi teine koht.

Neljast sportlikust rallist lõpetati üks, suvel toimunud RS ralli, ning seda suisa E7 klassi kolmandatena. Viru, Paide ja Saaremaa ralli lõppesid kahjuks katkestamisega mootoririkke tõttu. Kokkuvõttes sportralli klassi E7 kuuendad.

Rahvaralli on nüüdseks läbitud ja ees ootab ainult sportralli hooaeg. Osa üritatakse võtta kõikidest võistlustest. "Auto mootor on nüüd enam-vähem tööle saadud. Kuigi koostöö sujub, tuleb veel palju trenni teha, sest edasiarenemiseks on ruumi palju", nentisid mehed.

Tõnu Sepa ja Martini Rimmeli tee rahvarallist sportrallisse käis läbi ECO liiga. "Kolgata tee" sai alguse 2003. aasta sügisel toimunud rahvarallilt "Mulgi Sügises", mil auto mootor täiesti kokku jooksis. Pärast seda juhtus igal etapil midagi, kord läks generaator, kord jällegi sidur ning samuti said lõhutud mõned rehvid.

Sportralli viimasel etapil Saaremaal saavutati klassis E7 kaheksas koht, kust tuli ka aasta kokkuvõttes 12. koht. Rahvarallidel saatis mehi aga ebaõnn. Hooaja jooksul lõpetati ainult üks võistlus, kui Saaremaa rahvarallilt tuli klassi 9.koht.

Kaks ECO liiga rallit sai kaasa tehtud eelkõige selleks, et õppida legendi kirjutama ning leida sobiv koostöö kaardilugejaga.

"Uueks hooajaks on auto juures palju teha, samuti peab usaldama rohkem nii enese sõiduoskust kui legendi," ütles Sepp.

Auto valikus mehed ei kahtle: "Lada on tugev ja piisavalt kiire, et püsida eesotsas." Seda on tõestanud ka sportrallide E7 klassi esimesed kolm. Samuti nii rahvasprindis kui -rallidel suurepäraselt esinenud ja mõlemad sarjad esikolmikus lõpetanud Andrus Vahi.



Tõnu Sepp - Martin Rimmel Lada Samaral. Foto: Rando Aav
Artikli juurde
10.05.2025
In memoriam Toomas Bernstein (30.04.1939–05.05.2025)
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia