Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Bülletään nr 1
Rahvaralli Tartu Sügis 2004
16. november 2004. a.
kell 10.00
Seoses osavõtjate rohkusega muuta rahvaralli "Tartu Sügis 2004" juhendit ja viia sisse alljärgnevad täpsustused ja parandused:
1. Starti lubatakse kuni 150 autot.
2. Ralli kogupikkus on 235,73 km.
Lisakatsete arv on 12
Lisakatsete kogupikkus on 33,86 km.
3. Esimese võistlusauto finiš on 21. novembril kell 06.05 Otepääl, Lipuväljak 26 Oti Pubi parklas.
4. Esialgsed tulemused avaldatakse kell 09.00 ATT.-l.
5. Autasustamine toimub 21. novembril kell 10.00 Otepääl, Lipuväljak 26 Oti Pubis.
6. Dokumentide kontroll toimub vastavalt ajagraafikule võistluskeskuses Tartus, Sepa 19, Laki Auto Tartu ruumides.
Laupäev, 20. november kell
07.30-08.00 `` 1-15
08.00-08.30 `` 16-30
08.30-09.00 `` 31-45
09.00-09.30 `` 46-60
09.30-10.00 `` 61-75
10.00-10.30 `` 76-90
10.30-11.00 `` 91-105
11.00-11.30 `` 106-120
11.30-12.00 `` 121-135
12.00-12.30 `` 136-150
7. Tehniline ülevaatus enne starti
Iga võistlusel osalev võistlusauto peab saabuma koos võistlejatega tehnilisele ülevaatusele Tartus, Tähe 106C, OÜ Alpter Grupp
Tehnoülevaatuse ruumides laupäeval, 20. novembril järgmise ajagraafiku järgi:
08.00-08.30 `` 1-15
08.30-09.00 `` 16-30
09.00-09.30 ``31-45
09.30-10.00 `` 46-60
10.00-10.30 `` 61-75
10.30-11.00 `` 76-90
11.00-11.30 `` 91-105
11.30-12.00 `` 106-120
12.00-12.30 `` 121-135
12.30-13.00 ``136-150
8. Osavõtjatele väljastatakse rajaga tutvumiseks kogu dokumentatsioon aadressil: Võistluskeskus, Tartu, Sepa 19, Laki Auto Tartu ruumid alljärgnevalt:
Laupäev, 20. november
kella 12.00-12.45 stardinumbrid 1-120
kella 12.45-13.30 stardinumbrid 121-150
9. Võistlusrajaga tutvumise autodel on lubatud kasutada ainult liiklusseadustikule vastavaid seeriaviisil valmistatud rehve.
10. Võistluste käigus on kõikides arvestusklassides lubatud kasutada naastrehve vastavalt Liiklusseadustikule või rehve vastavalt rahvaralli tehnilistele tingimustele.
Rahvaralli "Tartu Sügis 2004" võistluste juht,
Aivar Parts
|
|
|
|