Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2004 3:50
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Autoralli MM-sarjas ollakse kulude kärpimise teel

 Loe lisaks
Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

 Foto: Adam Jurczak
Hoogne autoralli MM-võistluste reformimine FIA poolt jätkub ning tõenäoliselt seisavad suuremad muutused veel ees. "Arvan, et WRC-autode sari kaob ja asemele tuleb midagi odavamat," pakub Urmo Aava.

Tulevast hooajast autoralli MM-võistlustel JWRC sarjas Suzuki meeskonnas võistlev piloot Urmo Aava ütles telekanalile Kanal 2 antud intervjuus, et WRC-autode sari senisel kujul võib kaduda. "Tipus püsimine on läinud liiga kalliks. Vähesed suudavad meeskonda ja autot üleval pidada," nentis Aava.

Sama on kinnitanud FIA (Federation Internationale l’Automobile) president Max Mosley, kelle hinnangul ei jää MM-võistlused ellu, kui kulude kärpimise kardinaalseid samme ei astuta. "Ainus võimalus autoralli MM-võistlusi elus hoida, on teha reeglitesse olulisi muudatusi," ütles Mosley ajakirjale Autosport.

5. novembril pakkus FIA rallikomisjon välja 2006. aastal MM-rallidel osalevate autode tehniliste tingimuste projekti. Reeglimuudatuste lõplik kinnitamine leiab aset detsembris koguneval FIA nõukogu istungil.

S2000 sarja ületuleval aastal tõenäoliselt siiski ei tule ning jätkatakse võistlemist WRC-autodel. Autod muutuvad aga odavameteks, kuna keeruline ja kallihinnaline tehnika ja elektroonika keelatakse.

FIA rallikomitee liikme Jarmo Mahoneni kinnitusel keelustatakse diferentsiaalilukud ja veojõu jagamine elektroonika abil. "Elektroonika kasutamist piiratakse ning kallite erimaterjalide kasutamine keelatakse täielikult," vahendas uudisteagentuur STT Mahoneni sõnu. "Need on siiski ainult planeeritavad muudatused," lisas Mahonen.

"Loobume esimesest ja tagumisest aktiivdiferentsiaalist, kuid jätame keskdiferentsiaali. Antud reeglimuudatus koos teiste meetmetega vähendab auto hinda kuni 50 protsenti," ütles Fordi rallimeeskonna tehnikadirektor Christian Loriaux ajakirjale Autosport.

Loriaux tunnistas ühtlasi, et mootorid peavad tulevikus vastu pidama vähemalt kaks rallit.
Artikli juurde
29.07.2024
Eiki Eriste tõmbab superkrossi karikasarjale joone alla
Artikli juurde
27.07.2024
Laitses sai näha M-Sport Ford rallitiimi autosid
Artikli juurde
30.07.2024
Eestist on Soome MM-rallil startimas viis võistluspaari
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024 (0)
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
27.07.2024 23:20
Crosskartide Rallisprint 2023. 3.Etapp . Raadi (0)
24.07.2024 01:31
WRC Tet Rally Latvia 2024 (1)
12.07.2024 15:16
ERC Delfi Rally Estonia 2024 (1)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia