Eesti Autospordi Liit (EAL) ja Eesti Rallikrossi Komitee (ERK) avalikustasid 3. novembril tuleva aasta rallikrossi tehniliste tingimuste projekti "Eesti rallikross standard autod (standard ja noor)".
2005. aasta tehniliste tingimuste projekt, mille rahvuslikud eeskirjad (ERK Standard) (FIA Lisa J, Art. 279) koos ERK täienduste ja lisavabadustega ning ERK Standard täienduste ja lisavabadustega sisaldavad kolm alajaotust.
Üldeeskirjades on antud info väljalaskesüsteemi, kütuse ning rataste ja rehvide kohta. Teises punktis on ära toodud lubatud täiendused ja muudatused, sh ohutusstruktuuride kohta. Punkt kolm kannab kokkuvõtvat nimetust "Lisavabadused krossiautodele".
Klassis ERK Standard saavad projekti järgi olema lubatud vabalt hingavad kaherattaveolised (2WD) autod mootori töömahuga kuni 2500 cm³ ja kuni 2550 cm³ töömahuga turbodiisel mootorid. Klassis "noored" on lubatud vabalt hingavad kaherattaveolised (2WD) autod mootori töömahuga kuni 1640 cm³.
Võistlusklasside "standard" ja "noor" tehniliste tingimuste projekt on avaldatud EAL ametlikul internetileheküljel.
Vaata lisaks:
www.autosport.ee