FIA ettepanek jätta autoralli MM-sarjas võistlema WRC autod, kuid modifitseerida nende jõudlust, on leidnud sel hooajal osalevate tehasemeeskondade hulgas suurt vastukaja.
Üks FIA ettepanekutest näeb ette, et jäädakse praeguste WRC-autode juurde, ent viiakse läbi olulisi muudatusi. Projekt näeb ette, et kasutusele võetaks standardiseeritud "ajud" ja turbod ning keelustatass hüdrauliliste diferentsiaalide kasutamine.
"Ma ei näe, et võtaksime tuleviku osas täna kindla seisukoha," lausus Peugeot Spordi direktor Corrado Provera. "Saan aru, et eesmärk on kulutuste vähendamine. Samas ma ei ole tehnikainimene mõistmaks, kas praegused WRC-autod on sarnased nendele, mida Max Mosley tahab 2006. aastast kasutusele võtta. Tegelikult usun, et need on vähem kulukad. Kas see on ka teiste tootjate lisandumise eelduseks? Ma ei tea."
Subaru tiimi pealik David Lapworth märkis, et WRC-autode modifitseerimisega kulud lühiajaliselt suurenevad. Lapworthi arvates on 2006. aastaks kavandatavate uute tehniliste tingimuste muutmisega hiljaks jäädud.
"See maksab sadu tuhandeid! Meie käigukasti võib muuta. See ei ole tehniliselt võimatu, kuid see maksab ja on aeganõudev. Kui uute tootjate poolne huvi on olemas, siis oleme positiivselt meelestatud. Osad reeglid sobiksid lihtsalt, teistega peaksime veel aru pidama," lausus David Lapworth.
Kuigi Ford oli ainus MM-il osalev autotootja, kes toetas S2000 autode ideed, on Fordi Euroopa mootorispordi divisioni direktor Jost Capito valmis arutama WRC-autode muutmist.
"Rääkisin Sardiinias mitmete teiste tootjate esindajatega ja nende sõnul oleks uus WRC-auto senise nuditud variant. Kõik sõltub sellest, mis välja tuleb. Võibolla peaksime valima mingi kuldse kesktee," sõnas Capito.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com