Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Autoralli MM-võistlused jätkuvad Prantsusmaal
|
Loe lisaks |
|
|
Autoralli MM-võistluste hooaeg jätkub Prantsusmaa etapiga Korsikal. Sel aastal on ralli tavapärasest erinev, kuna varem olid katsed üle kogu saare, kuid nüüd võisteldakse Ajaccio linna läheduses.
"10 000 kurvi ralli" saab sõitjaile olema tõsiseks väljakutseks, sest teed Prantsusmaale kuuluval saarel on üsna kitsad, libedad ja ei luba eksimusi.
Sel aastal kuulub ralli programmi kaksteist kiiruskatset. Seda ei tundu palju, kuid ralli kogupikkus on rohkem kui 380 kilomeetrit, mis on lähedal FIA poolt kehtestatud maksimumile. Palju katseid on enam kui kolmekümne kilomeetrised ja üks lisakatse on isegi pikem kui 40 kilomeetrit.
"See on huvitavam ja sedasi on samaaegselt ka lihtsam organiseerida," selgitas Korsika ralli rajameister Bernard Beguin.
Nii pikkade katsete koguarvuks peavad olema sõitjad parimas vormis, et hästi hakkama saada. 36-kilomeetrine Vico kiiruskatse on ralli klassikaline osa. Pärast Vicot tuleb 41-kilomeetrine Peri-Bastelica.
Kui kõik läheb hästi, siis võib autoralli MM-võistluste liider Sebastien Loeb (fotol) selle etapi lõppedes maailmameistri tiitli kindlustada. Prantslasele oleks MM-tiitli võitmine "kodus" väga oluline.
Korsika ralli pidulik avamine toimub neljapäeval, 14. oktoobril. Järgneval kolmel päeval läbivad võistlejad ühtekokku 12 kiiruskatset.
|
|
|
|