Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Valminud on veoautokrossi üldjuhendi projekt
|
Loe lisaks |
|
|
Tapa autokrossile eelneval võistlejate seminaril tuleb arutlusele veoautokrossi üldjuhend 2005. aasta hooajaks. Võrreldes mullusega on juhendisse lisatud olulisi muudatusi.
Tegemist on projektiga, kuhu võistlejad saavad seminaril lisada omapoolseid muudatus-, täiendus- ja parandusettepanekuid. Lahtised on ka mõned põhimõttelised küsimused, mida ei saa enne projektis kajastada, kui võistlejad on avaldanud omad seisukohad.
Üldjuhendi projekt ei sätesta praegu otseselt, kas järgmisel hooajal toimub veoautokrossi meistrisari vaid autokrossiradadel, või lisanduvad ka rallikrossi rajad. Samuti on lahtine, kas rallikrossiradadel sõidetakse autokrossi või rallikrossi reeglite põhjal. Võistlejate otsust ootab ka järgmise hooaja punktisüsteem - kas arvesse läheksid kõik etapid, või tuleks halvem(ad) tulemused maha arvata.
Üldjuhendile lisanduvad hiljem Veoautokrossi võistlusmäärused ja tehnilised tingimused. Võistlusmäärused hakkavad tuginema FIA ja EAL-i vastavatel eeskirjadel, kuid neile lisatakse spetsiifilised veoautokrossi puudutavad reeglid (käitumine rajaäärses tehnilises boksis; sõidusuuna muutmise keeld stardisirgel jms.). Seoses võistlusmääruste ja tehniliste tingimuste täiendamisega on mõned otseselt nimetatud määrusi puudutavad reeglid Üldjuhendist välja jäetud.
Veoautokomitee esimees Marko Luhthein on seisukohal, et kehtivatesse veoautokrossi tehnilistesse tingimustesse muudatusi teha ei tasu. Sellest tulenevalt jääb ka ära probleem, mida teha nn põhjalikult ringi ehitatud GAZ 51-ga, mis võistlesid tänavu rallikrossisarjas. Nimelt on olemas põhimõtteline otsus, et neile masinatele jääb osalejate olemasolul omaette rallikrossi sari alles ja nn "krossi 51-d" võistlevad rallikrossidel omaette.
|
|
|
|