Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Margus Laasik: Priit on suure tahtejõuga võidusõitja |
|
Margus Laasik: Priit on suure tahtejõuga võidusõitja
|
Loe lisaks |
|
|
Alates 2003. aasta Viru rallist koos Indrek Lepaga autorallidel osalenud Priit Salurit hindab tema varasem kaardilugeja Margus Laasik tahtejõuliseks sõitjaks. "Lõpuks tuli ka etapivõit," märkis Laasik.
Läinud aasta lõpul tunnistas Priit Saluri, et uuel hooajal on eesmärgiks meistritiitel. Paraku on A-rühma Mitsubishi Lanceril võistlev tartlane sageli ebaõnne ohvriks langenud. Kui Võru ja Gulbene rallilt kogus Ekström rallitiimi võistleja kummaltki 6 punkti, siis järgnevad kolm rallit lõppesid auto tehniliste probleemide tõttu katkestamistega.
Mullu koos Margus Laasikuga võistelnud Priit Saluri sai esimesed meistrivõistluste punktid kirja E.O.S. rallilt. Alates Ponsse Viru rallist asendas Indrek Lepp seni legendi lugenud Laasikut.
Neljandat hooaega autorallidel osalevat Priit Salurit iseloomustab tema endine kaardilugeja kui tahtejõulist ja kindla käega pilooti. "Kindlasti on Priit väga suure tahtejõuga ja läbilöögivõimega võidusõitja. Ta oskab eraldada ebaolulise olulisest," räägib Laasik.
"Võitleja hinge tal jätkub ja paras ports ülbust ka. Ilma selleta rallis, nagu ka teistel spordialadel, läbi ei löö. Iseõppimisvõime on tal samuti hea."
Kui Priit Saluri pärast äsjast Škoda ralli võitu kinnitas, et autoga probleeme ei olnud ning ta sai sõita "oma sõitu", siis Laasiku hinnangul ei tähenda see mitte sugugi aeglast, vaid hästi koordineeritud kiiret kulgemist rajal.
"Oma sõit on tema jaoks see, et auto töötab korralikult, oma koostatud legend klapib, on olemas erinevateks oludeks kõik rehvid," selgitab Laasik. "Ka tähendab see, et rehvivalik läks täppi. Ühesõnaga fiiling antud päevast."
Esimese rallivõidu saavutasid Priit Saluri ja Indrek Lepp 10.-11. septembril Järvamaal toimunud Škoda rallil. Ühtlasi oli see tänavu esimene meistrivõistluste etapp, kus üldvõit kuulus eestlastele.
|
|
|
|