Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

01. september 2004 19:29
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

37. rahvusvaheline UNO-X Saaremaa ralli 2004

15.-16. oktoober 2004

PROGRAMM

AVALDATAKSE VÕISTLUSTE JUHEND
Aeg: kolmapäev, 1. september 2004

ALGAB VÕISTLEJATE REGISTREERIMINE
Algab: kolmapäev, 1. september 2004 kell 10.00
Lõpeb: kolmapäev, 1. oktoober 2004 kell 10.00

OSAVÕTUMAKSUD
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
* klassid N3, A6, E9 ja E10 meeskonna kohta 3500.- EEK
* klassid N1, N2, A4, A5, E7 ja E8 meeskonna kohta 2800.- EEK
* klassid E11 ja E12 (veoautod) meeskonna kohta 1000.- EEK
* võistkonna kohta (vt . VJ 13.2.) 1000.- EEK

AVALDATAKSE OSAVÕTJATE NIMEKIRI
Koht: www.saaremaarally.ee
Aeg: reede, 8. oktoober 2004 kell 12.00

RAJADOKUMENTIDE VÄLJASTAMINE
Koht: Võistluskeskus, Kuressaare Kultuurikeskus, Kuressaare Tallinna 6
(edaspidi Võistluskeskus)
Aeg: kolmapäev, 13. oktoober 2004 kella 12.00-20.00

Võistlejad peavad rajadokumentide väljastamisel esitama järgmised kehtivad dokumendid:
- täidetud ja allkirjadega osavõtuavaldus
- osavõtumaksu tasumist tõendav dokument

VÕISTLUSRAJAGA TUTVUMINE (vt. Art. 8.5.)
Aeg:
Kolmapäev, 13. oktoober 2004
14.00–17.30 LK 8 (Superlisakatse paarisrajal)
18.00–21.00 LK 1

Neljapäev, 14. oktoober 2004
08.30–12.00 LK 4/6, LK 5/7
12.00–15.30 LK 9/12, LK 10/13
15.30–17.30 LK 11
18.00–21.00 LK2/3

TEHNILINE ÜLEVAATUS, TURBODE KONTROLL JA
MARKEERIMINE (Ajagraafik VJ Art. 5.1.3)
Koht: Toyota müügiesinduse ruumides Kuressaare Kihelkonna mnt 4
Aeg: reede, 15. oktoober 2004 kell 07.00–15.30

OHUTUSAUTODE INSTRUKTAAŽ
Koht: Võistluskeskus
Aeg: reede, 15. oktoober 2004 kell 14.00

VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE
Algab: kolmapäev, 1. september 2004 kell 10.00
Lõpeb: reede, 15. oktoober 2004 kell 15.30

STARDIAEGADE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus
Aeg: reede, 15. oktoober 2004 kell 17.00 I ringi 1. osale, kell 23.30 II ringi 1. osale

ŽÜRII I KOOSOLEK
Koht: Võistluskeskus
Aeg: reede, 15. oktoober 2004 kell 16.00

VÕISTLUSTE START
Koht: Kuressaare kesklinn
Aeg: reede, 15. oktoober 2004 kell 18.00

KINNINE PARK (PARC FERME)
Koht: Kuressaare Pikk 62
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 peale finišit

VÕISTLUSTE KÄIK
Reede, 15. oktoober 2004
I ring – üldpikkus 28,2 km, sellest 3 LK pikkusega 10,4 km,
sh 2 LK pikkusega 5 km asfaldil
18.00 – esimese võistlusauto start I ringi 1. osale, üldpikkus 19,1 km, sh 1 LK 5,4 km
18.33 – esimese võistlusauto I ringi 1. osa finiš, hoolduspark A ja regrupeering
19.13 – esimese võistlusauto start I ringi 2. osale, üldpikkus 9 km, sh 2 LK pikkusega 5 km asfaldil
19.49 – esimese võistlusauto I ringi 2. osa finiš, regrupeering.
Kinnist parki (Parc ferme) ei ole.
23.30 – II ringi 1. osa stardiaegade avaldamine

Laupäev, 16. oktoober 2004
II ring – üldpikkus 352,9 km, sellest 10 LK pikkusega 93,4 km
07.20 – esimese võistlusauto start II ringi 1.osale, üldpikkus 79,4 km, sh 4 LK 42,2 km
10.57 – esimese võistlusauto II ringi 1. osa finiš, hoolduspark C ja regrupeering
11.27 – esimese võistlusauto start II ringi 2. osale, üldpikkus 98,8 km, sh 4 LK pikkusega 27,7 km
14.56 – esimese võistlusauto II ringi 2. osa finiš, hoolduspark D ja regrupeering.
15.26 – esimese võistlusauto start II ringi 3. osale, üldpikkus 76,5 km, sh 2 LK pikkusega 23,5 km
18.00 – esimese võistlusauto II ringi 3. osa finiš, kinnine park (Parc ferme)

VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Kuressaare kesklinn
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 kell 18.00

TEHNILINE ÜLEVAATUS PEALE FINIŠIT
Koht: Toyota müügiesinduses Kuressaare Kihelkonna mnt 4
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 peale finišit

VÕISTLUSJÄRGNE PRESSIKONVERENTS
Koht: Võistluskeskus
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 kell 19.00
NB! Pressikonverentsist on kohustatud osa võtma üldarvestuse 1., 2. ja 3.koha
saavutanud meeskonnad.

ŽÜRII KOOSOLEK PEALE FINIŠIT
Koht: Võistluskeskus
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 kell 19.30

VÕISTLUSTE ESIALGSED TULEMUSED
Koht: Võistluskeskus
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 kell 20.00

AUTASUSTAMINE
Koht: Võistluskeskus
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 kell 21.30

AMETLIK TEADETETAHVEL (ATT)
15.–16. oktoobril 2004. a asub võistluste Ametlik Teadetetahvel Võistluskeskuses.

VÕISTLUSKESKUS
Võistluskeskus paikneb 13. oktoobrist 2004. a kuni 17. oktoobrini 2004. a Kuressaare Kultuurikeskuses Kuressaare Tallinna 6
Telefon +372 45 20 712
info@saaremaarally.ee
www.saaremaarally.ee

Võistluskeskus avatud
kolmapäev 13. oktoober 12.00-20.00
neljapäev 14. oktoober 08.00-21.00
reede 15. oktoober 08.00-23.30
laupäev 16. oktoober 06.00-21.30
pühapäev 17. oktoober 09.00-12.00

PRESSIKESKUS
Koht: Võistluskeskus
Aeg:
reede 15. oktoober 09.00-23.30
aupäev 16. oktoober 07.00-21.00

I KORRALDAJA

1.1. Määrang
37. rahvusvahelise UNO X Saaremaa ralli 2004 korraldab Saaremaa Ralli OÜ 15.-16. oktoobril 2004. a vastavuses FIA Spordikoodeksiga, FIA Spordikoodeksi lisadega, FIA rallivõistluste Üldmäärusega, EAL Võistlus­määrustikuga käesoleva Võistlusjuhendi alusel.
Võistlusjuhend on avaldatud paberkandjal 01. septembril 2004. a.
Võistlus on registreeritud FIA rahvusvahelises kalendris orig. nr 103/R.
Võistlus on registreeritud EAL-s nr 296/NEAFP.

1.2. Vanemametnikud
Korraldustoimkonna esimes: EinarSoe (Eesti)
Korraldustoimkonna liige: Maidu Lempu (Eesti)
Žürii esimees: Juhan Mänd (Eesti)
Žürii liikmed: Janis Krastins (Läti), Toomas Diener (Eesti)
EAL turvavaatleja: Eedo Raide (Eesti)
Ralli direktor: Üllar Seeman (Eesti)
Võistluse juht: Peeter Kippasto (Eesti)
Võistluste juhi abi: Helvi Merirand (Eesti)
Rajameister: Aarne Brokmann (Eesti)
Julgestuse ülem: Ants Ley (Eesti)
Tehnilise komisjoni esimees: Voldemar Borkmann (Eesti)
Võistluste arst: Ojar Eerik (Eesti)
Rajakohtunike ülem: Toomas Sepp (Eesti)
Tulemused: Tarvo Tamm (Eesti)
Pressikeskuse juhataja: Kristjan Sooper (Eesti)

1.2.1. Ametnike ja kohtunike eraldusmärgid
võistlejate vahenduskohtunik - punane vest
kontrollpunkti vanemkohtunik - punane vest
kontrollpunkti kohtunik - kollane vest
julgestajad - roheline vest

II ÜLDMÄÄRANGUD

Art. 2. Seeriavõistlused

2.1. Saaremaa ralli 2004 on Eesti MV VII etapp autorallis rühmadele A ja N.
2.2. Saaremaa ralli 2004 on Eesti MV VI etapp autorallis rühmale E, k.a veoautod.

III VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS

3.1. Üldandmed
Raja kogupikkus: 381,1 km
Kiiruskatsete arv: 13
Kiiruskatsete kogupikkus: 103,8 km.
Rada on jaotatud kaheks ringiks ja viieks osaks.
Korduvkatsete arv: 5
Tutvutav LK kogupikkus: 56,7 km
Ralliraja detailide kirjeldus, ajagraafik, kontrollpunktid esitatakse Legendis.

3.2. Eeltutvumiskeeld.
Võistlejatel, registreerijatel või nende esindajatel on keelatud viibida enne 15. oktoobrit 2004. a kella 18.00 Kaarma, Kihelkonna, Salme ja Lümanda valdade kiiruskatseteks valitud kruuskattega teedel, v.a Juhendi p 8.5.3. sätestatud aegadel.
Politsei või korraldajate poolt avastatud rikkujaid karistatakse kuni starti mittelubamiseni (vt VJ LISA 2).

IV VÕISTLUSAUTOD

Art. 4. Võistlusautod
Võistlema lubatakse FIA Võistlusmäärustiku Lisa J kohaseid rühmade A ja N autosid, samuti rahvuslike rühmade autosid vastavuses ASN-de tehnilistele eeskirjadele.

4.1. Eritingimused
4.1.1. Põhjakaitsed on lubatud.
4.1.2. Porikaitsekummid on lubatud
4.1.3. Paigaldatavad tulekustutussüsteemid peavad vastama FIA VM
Lisa J Art. 253.7., kusjuures:
a) A-rühmas kohustuslik
b) N-rühmas kohustuslik
c) E-rühmas soovituslik (vastavalt ASN-de määrustele)
Käsikustutid on kohustuslikud kõikides rühmades, samuti esmaabipakend ning ohukolmnurk (soovitav lisaks kollase tulega vilkuv taskulamp).
4.1.4. Radariavastaja (antiradari) paigaldamine ja kasutamine on keelatud.
4.1.5. Kasutada on lubatud vaid ühte varuturbot igal ringil.
Rikkumisega kaasneb eemaldamine võistlustelt.

4.2. Masinaklassid.
4.2.1. Seeriaautod N-rühm:
klass 1 kuni 1600 cm³
klass 2 üle1600 cm3 kuni 2000 cm³
klass 3 üle 2000 cm³
4.2.2. Turismiautod A-rühm (s.h. ka WRC):
klass 4 kuni 1600 cm3
klass 5 üle 1600 cm³ kuni 2000 cm³
klass 6 üle 2000 cm³
4.2.3. Rahvuslik E-rühm:
klass 7 kuni 1600 cm³
klass 8 üle 1600 cm³ kuni 2000 cm³
klass 9 üle 2000 cm³
klass 10 üle 2000 cm³, 4WD; 2WD turbo
klass 11 veoautod GAZ 51 ja GAZ 52
klass 12 veoautod GAZ 53

4.3. Kui klassis on 3 või vähem startinud autot, võidakse need žürii otsusega ühendada kõrgema klassiga antud rühmas.

V OSAVÕTUAVALDUS, REGISTREERIMINE

Art. 5. Osavõtuavaldus, registreerimistähtajad

5.1. Võistlusest võib osa võtta iga füüsiline või juriidiline isik, kellel on kehtiv registreerijalitsents
5.1.1. Juhendi lisana avaldatud osavõtuavalduse vorm peab täidetuna ja allkirjastatult laekuma hiljemalt 01. oktoobriks 2004. aastaks kell 10.00. Kui osavõtuavaldus saadeti faksiga, peab avalduse originaal saabuma korraldaja postiaadressil
Saaremaa Ralli OÜ, Kihelkonna mnt 8A, 93815 Kuressaare, Saaremaa
hiljemalt 7. oktoobriks 2004. aastaks. Kaardilugeja andmeid võib esitada või täpsustada 15. oktoobrini 2004.a. kella 15.30-ni (TÜV lõpp).

5.1.2. Võistlejad peavad tehnilisel ülevaatusel esitama järgmised kehtivad dokumendid:
- registreerijalitsents
- sõitjalitsentsid (A ja N rühmas RV-litsentsid)
- autojuhiload
- liikluskindlustus või Green Card
- Eesti sõitjatel EAL võistlusauto tehniline kaart
- A ja N rühma autode kohta homologatsiooniraamat lisadega välisvõistlejail ASN stardiluba (templijäljend osavõtuavaldusel, ASN erikiri või RV litsentsi pöördel)
- välisvõistlejail isikut tõendava dokumendi koopia
- välisvõistlejail elukindlustuse poliis
Välisvõistlejatel, kelle auto on registreeritud väljaspool Eestit, peab olema koduriigis väljastatud kehtiv Liikluskindlustuse poliis (Green Card). Ilma alalise registreerimisnumbrita ralliautode omanikud peavad taotlema enne rallile registreerimise lõppu EAL-ilt (e-mail: eal@sport.ee, tel +372 6 398 666) ajutist registreerimisnumbrit. Rallikohane R-seeria ASN registreerimisnumber on vajalik Liikluskindlustuspoliisi sõlmimiseks. Vastavad numbrikleebised saab kätte TÜV-is, numbrimärk maksab 50.- EEK. EAL volitus peab olema võistlejal käepärast kogu võistluse vältel võimaliku politsei kontrolli tarvis.
5.1.3. Tehniline ülevaatus enne starti
Iga võistlusel osalev auto peab saabuma koos meeskonna liikmetega tehnilisele ülevaatusele reedel, 15. oktoobril 2004. a järgmise graafiku järgi:

Võistlusnumber, kellaaeg
Ohutusautod 15.15–15.30
1- 6 14.45–15.15
7-12 14.15–14.45
14–19 13.45–14.15
20–25 13.15–13.45
26–31 12.45–13.15
32–37 12.15–12.45
11.45–12.15 (lõuna)
38–43 11.15–11.45
44–49 10.45–11.15
50–55 10.15–10.45
56–61 9.45–10.15
62–67 9.15–9.45
68–73 8.45–9.15
74–79 8.30–8.45
80–90 7.30–8.30
91–101 7.00–7.30

Dokumentide kontroll, tehniline ülevaatus (TÜV) ja turbode markeerimine toimub TÜV alas Toyota müügiesinduses Kuressaare Kihelkonna mnt 4.

Küljenumbrid ja reklaamid peavad olema autole kinnitatud enne tehnilisele ülevaatusele saabumist.
Tehnilise ülevaatuse territoorium on avatud ainult võistlusautodele.
* TÜV ajagraafiku eiramisel trahv 1500.- EEK (VJ Lisa 2).
5.1.4. Turbode kontroll ja markeerimine toimub reedel, 15. oktoobril 2004. a vastavalt tehnilise ülevaatuse (TÜV) ajagraafikule.
* Markeerimise ajagraafiku eiramisel rahatrahv 1500.-EEK (VJ Lisa 2).
5.1.5. Peale TÜV ei rakendata kinnise pargi (Parc ferme) režiimi.

5.2. Starti lubatakse kuni 100 autot.

5.3. Juhendi p 5.2. alusel välja jäänud võistleja registreeritakse varuvõistlejana registreerija taotlusel.

VI OSAVÕTUMAKSUD, KINDLUSTUS

Art. 6. Osavõtumaksud

6.1. Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
* klassid N3, A6, E9 ja E10 meeskonna kohta 3500.- EEK
* klassid N1, N2, A4, A5, E7 ja E8 meeskonna kohta 2800.- EEK
* klassid E11 ja E12 (veoautod) meeskonna kohta 1000.- EEK
* võistkonna kohta (vt 13.2.) 1000.- EEK
1 EUR = 16 EEK

6.1.1. Eeltoodud maksud on kehtestatud nendele võistlejatele, kes nõustuvad korraldaja reklaamidega võistlusautol.
6.1.2. Kui võistleja keeldub korraldaja reklaamidest, märkega osavõtuavaldusel, on eeltoodud maksud kahekordsed. Keelduda ei saa rallitunnuse ja võistlusnumbriga seotud reklaamidest.
6.1.3. Maksud võib sooritada korraldaja arvele (ülekandekulud maksjalt):

Saaremaa Ralli OÜ
Arveldusarve nr 221017072800
Hansapank (kood 767)
SWIFT: HABA EE 2X
Viide: Saaremaa ralli osavõtumaks ja osaleja nimi

või tasuda Võistluskeskuses rajadokumentide väljastamisel.
Maksude laekumise viimane tähtaeg on 13. oktoober 2004. a kell 12.00.

6.2. Osavõtuavaldusi käsitletakse ainult siis, kui osavõtumaksud on laekunud korraldajale täies ulatuses, või osavõtuavaldusele on lisatud avaldaja ASN garantiikiri
.
6.3. Osavõtumaksud tagastatakse juhul kui:
6.3.1. osavõtuavaldust ei rahuldatud
6.3.2. ralli ei toimunud korraldajast mitte olenevatel põhjustel (osavõtumaksust tagastatakse 50%).
6.3.3. korraldaja võib tagastada 25% osavõtumaksust kui võistleja ei saanud startida vääramatu jõu mõjul eeldusel, et toimunu kohta laekub korraldajale ASN-i vastav tõend.

6.4. Kindlustus
6.4.1. Kõik võistlusautod peavad omama kehtivat liikluskindlustust või Rohelist Kaarti. Liikluskindlustus katab tsiviilvastutuse kolmandate osapoolte ees. Võistluse ajal kehtib Eesti Liikluskindlustuse seadustik.
6.4.2. EAL-i korraldusloaga kaasneb ralli kindlustus kolmandate osapoolte ees kiiruskatsetel 4 000 000 krooni ulatuses (poliisi nr 88981 Seesam Kindlustuse AS).

VII REKLAAM

7.1. Korraldaja reklaamid, võistlusnumbrid ja rallitunnus peavad olema paigaldatud võistlusautole enne tehnilisele ülevaatusele saabumist vastavalt Lisale 1 ja jääma autole võistluste lõpuni.
Korraldaja antud reklaamide omavolilist ümber­kujundamist, logode või tekstide mõõtude muutmist käsitletakse käesolevas punktis rikkumisena
Rikkumisel rahatrahv 5000.- EEK kuni rallilt eelmaldamiseni.

VIII ÜLDKOHUSTUSED

Art. 8. Üldkohustused

8.1. Võistlejate sõiduvarustuse ja kiivrite vastavust FIA ja EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.

8.2. Võistlusrajaga tutvumise, võistlusmäärustiku ja antud juhendi täitmist võistlejate poolt kontrollivad faktikohtunikud. Faktikohtunike nimekiri koos tööülesannete loeteluga avaldatakse Bülletääniga.

8.3. Määrustike rikkumised rajal registreeritakse ajakaardile.

8.4. Võistlusnumber ja –tunnus.
8.4.1. Korraldaja väljastab igale meeskonnale rallitunnuse kleebise, mis tuleb kinnitada võistlusauto esikapotile kogu ralli ajaks (LISA 1). Rallitunnus ei tohi (ka mitte osaliselt) katta auto registreerimisnumbrit.
8.4.2. Korraldaja väljastab igale meeskonnale kaks võistlusnumbrit, need tuleb kinnitada võistlusauto mõlemale esiuksele kogu ralli ajaks (LISA 1).

8.5. Võistlusrajaga tutvumine
8.5.1. Osavõtjatele väljastatakse rajaga tutvumiseks kogu dokumentatsioon Võistlus­keskusest kolmapäev, 13. oktoobril 2004. a kella 12.00 - 20.00
8.5.2. Allkirjastades rajadokumentide kättesaamise, peab osavõtja teatama korraldajaile täpsed andmed tutvumisauto kohta, esitama oma mobiiltelefoni numbri ning teatama oma majutuskoha ralli ajal.
8.5.3. Katsetel viibimine rajaga tutvumiseks on lubatud järgmiselt:
* Kolmapäev, 13. oktoober 2004
14.00–17.30 LK 8 (Superlisakatse paarisrajal)
18.00–21.00 LK 1

* Neljapäev, 14. oktoober 2004
08.30–12.00 LK 4/6, LK 5/7
12.00–15.30 LK 9/12, LK 10/13
15.30–17.30 LK 11
18.00–21.00 LK2/3

Kõikide lisakatsetega saab tutvuda kolm (3) korda, mis fikseeritakse faktikohtunike poolt.
Võistlusrajaga tutvumine väljaspool Juhendi Art 8.5.3 sätestatud aegadel enne 15. oktoobrit 2004. aastat kella 18.00, võib endaga kaasa stardikeelu (vt Juhend Art 3.2; VJ LISA 2).

Lisakatsetega tutvumise korra rikkumist (viibides kiiruskatsel väljaspool Juhendis sätestatud aega või Juhendis ettenähtust rohkem arv kordi) karistatakse alljärgnevalt:
Esimene kord - rahatrahv 5000.- EEK
Teine kord - võistlustele mittelubamine

8.5.4. Lisakatsetega tutvumisel on keelatud sõita vastu võistlussuunda.
8.5.5. Rajaga tutvumisel on kiiruskatsetel üldine kiirusepiirang 80 km/h, kui see pole alandatud liiklusmärkidega, korraldaja märkidega ja tähistustega legendis. Sõitma peab LE kohaselt ja nõnda, et mitte mingil moel ei segaks teisi liiklejaid ega ei häiriks rajaäärseid elanikke. Tutvumisreeglite järgimist kontrollib korraldaja ja politsei, rikkujaid karistatakse. Radariavastaja paigaldamine keelatud, selle kasutamisel ja leidmisel ei lubata starti.
Võistluse korraldaja karistab võistlusrajaga tutvumisel kiirusepiirangu rikkujaid TÜV käigus politsei või faktikohtunike teate alusel alljärgnevalt:
- esimene kord - rahatrahv 1000.- EEK
- teine kord - 2000.- EEK
- kolmas kord - žürii otsus

8.5.6. Tutvumisautod
Rajaga tutvumiseks võib kasutada seeriaviisil valmistatud üldliikluseks ettenähtud sõiduautosid (FIA GP Art.14.3). Rehvid vastavalt LE nõuetele (nõutud on E-markeeringu, koormus- ja kiirusindeksi olemasolu rehvil).
Rikkumisel karistatakse järgnevalt: esimene kord rahatrahv kuni 5000.- EEK, teine kord žürii otsus.
Tutvumisautode ülevaatus ja tähistamine toimub Võistluskeskuses rajadokumentide väljastamisel.

8.6. Kõik tutvumisreeglite rikkumised käsitletakse žürii poolt, kes võib rakendada karistusi FIA VM Art. 152 jt. alusel. Vastavad ettekanded saadetakse vajadusel rikkujate ASN-dele.

IX VÕISTLUSTE KÄIK

9.1. Võistluste ametlik aeg on Eesti aeg, ajasignaale edastab täistundidel Eesti Raadio.
Ralli ametlik raadio on "Raadio Kadi" 101,5 MHz.

9.2. Ralli esimese auto stardiaeg on 18.00 15. oktoobril 2004. a Kuressaare kesklinnas. Täpne stardiaeg kõigile avaldatakse ATT-l ja ajakaardil.
9.2.1. Kõik võistlusautod peavad saabuma 15. oktoobril 2004. a kella 17.00-ks Kuressaares Pikale tänavale Ringtee ja Pikk 62 vahelisel lõigul võistlusnumbrite järjekorras Ringtee suunas.
9.2.2. Võistlusauto võib stardieelsele alale tuua ka meeskonna esindaja.

9.3. Ajakaartide vahetus võistluste ajal.
Võistlejatele antakse uued ajakaardid järgmistes AKP-des:
AKP 0, AKP 3B, AKP 7A ja AKP 11A ning AKP 14.
9.3.1. Kõik autod stardivad I ringi II osale (LK 2/3) kahe (2) minutilise intervalliga.
9.3.2. Kõik autod stardivad I ringi I osale (LK 1) ja II ringile (LK 4/6, LK 5/7, LK 9/12, LK 10/13 ja LK 11) ühe (1) minutilise intervalliga.
9.3.3. Laupäeval, 16. oktoobril 2004. a stardivad II ringile kümme (10) esimest autot ümberkeeratud järjekorras.
9.3.4. I ringi 2 osa lõpu AKP-sse (TC 3A) ja kinnise pargi (Parc ferme) AKP-sse (TC 15) võib varem saabuda.

9.4. Katkestanud meeskond peab katkestamise põhjustest koheselt teatama Võistlus­keskusesse tel. +372 45 20 712, tagastama oma ajakaardi lähimas kontrollpunktis ja eemaldama võistlusnumbrid.

9.5. LK stardiviis
9.5.1. Meeskonnal antakse ajakaart kätte stardieelsel jooksval minutil.
30 sekundit enne starti süttib 1. sinine tuli
15 sekundit enne starti süttib 2. sinine tuli
10 sekundit enne starti süttib 3. sinine tuli
5 sekundit enne starti süttib 1. punane tuli
4 sekundit enne starti süttib 2. punane tuli
3 sekundit enne starti süttib 3. punane tuli
2 sekundit enne starti süttib 4. punane tuli
1 sekund enne starti süttib 5. punane tuli
Start – kustuvad punased tuled
Valestardi fikseerib valguskiir 50 cm eespool autot, mille peale hakkavad sinised tuled vilkuma.

9.5.2. LK 8 Oriküla stardiviis ja superlisakatse kirjeldus
* Stardiviis – start valgusvooriga. Punased tuled süttivad ühe kaupa 1 sekundilise intervalliga. Stardihetkeks on kolme punase tule kustumise hetk.
* Võistluse käik. Kaks autot stardivad üheaegselt. Võistluspaari 1. auto stardib sisemise raja stardikohalt. Võistluspaari 2. auto stardib välimise raja stardikohalt. Kõik võistlusautod läbivad LK jooksul ühe (1) ringi (2 km). Ringiks loetakse teepikkust (2 km) stardikohast stardikohani.

9.6. Tehniline hooldus. Võistlusauto hooldamine ja rehvide vahetus on lubatud kogu võistluse kestel ainult Legendis eraldi märgitud kohtades – hooldusparkides (Service Parc) ja tankimine – tankimisalal (Refuel Area).
TÜV-le läheb ainult võistlusauto, hooldusautod jäetakse hooldusparki. Hooldusparki lubatakse iga võistlusauto kohta kuni (kaks) 2 hooldusautot, mille tuuleklaasile peab olema kleebitud korraldaja antud tunnus. Nimetatud nõude rikkujaid karistatakse rahatrahviga 1000.-EEK.
Tutvumisautosid hooldusparki ei lubata.
9.6.1. Igal meeskonnal peab olema hoolduspargis kasutusel vähemalt 3x5 meetri suurune vettpidavast materjalist kate võistlusauto all.

9.7. Regrupeeringud
Toimub 4 (neli) regrupeeringut:
1) sisenemisel hooldusparki A stardiintervalli korrigeerimiseks (suurenda­miseks) kahe (2) minutini,
2) I ringi 2. osa lõpus toimub regrupeering paremusjärjestuse alusel,
3) enne sisenemist hooldusparkidesse C ja D, kus toimub stardiintervallide korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt, ilma stardijärjekorda muutmata.
Uus stardiaeg avaldatakse ATT-l ja kantakse ajakaardile.

9.8. Avariidest, kus esines võistlejate või pealtvaatajatega vigastusi, tuleb teavitada vastavalt FIA Üldmäärustiku Lisa IV p. 3.3 (ohutusside kaudu). Igal juhul peavad võistlejad kasutama Legendiraamatu OK/SOS tahvleid. Rikkumisel võib žürii võistlejad eemaldada.

X KARISTUSTE KOONDTABEL

Vaata LISA 2.

XI PROTESTID, APELLATSIOONID

11.1. Protestimaks ASN ettekirjutusena 5000.- EEK

11.2. Kui protesti lahendamine eeldab auto eri osade lahtimonteerimist ja hilisemat koostamist, tuleb protestijal tasuda tehnilise komisjoni määratav täiendav kautsjon:
- protest selgelt määratletud auto osa kohta (mootor, ülekanne, roolisüsteem, pidurid, elektriosa, kere jne.) 1000.- EEK
- protest kogu võistlusauto vastu 2000.- EEK

11.3. Kõik kulutused auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
- hagejal, kui protesti ei rahuldatud
- kostjal, kui protest rahuldati

11.4. Kui protesti ei rahuldatud ja tegelikud kulutused protesti lahendamiseks osutusid suuremateks, tasub vahesumma protestija. Väiksemate tegelike kulutuste puhul tagastatakse ülejääk hagejale.
11.5. Apellatsioonimaksud:
- ASN 10 000.- EEK
- FIA 4600.- EUR

XII TULEMUSED

12.1. Tulemused avaldatakse ATT-l kooskõlas Art. 21.2.1. FIA Ralli Üldmäärustega klasside ja rühmade kaupa (vt. VJ Art 4.2.-4.3.)

XIII AUTASUD, AUHINNAD

13.1. Iga klassi kolme parimat autasustatakse karikaga.

13.2. Üldarvestuses autasustatakse 1. – 6. koha võitjaid karikatega.

13.3. Üldarvestuses autasustatakse võitjat 3000 EUR.

13.4. Kolme (3) parimat võistkonda autasustatakse karikaga.

13.4.1. Võistkondlik arvestus
Võistkonna moodustavad 2 või 3 autot. Iga juriidilise isiku registreerijalitsentsi omanik või tema esindaja võib üles anda ühe või rohkem võistkondi võistlusel osalemiseks. Üks meeskond võib osaleda vaid ühes võistkonnas. Võitnud võistkond on see, kelle kahe parema tulemuse saanud meeskonna aegade kogusumma on väikseim.
Võrdse tulemuse korral on parem see võistkond, kelle meeskonnal on parem koht üldarvestuses. Kui võistkonnast üks auto eemaldatakse võistluselt või kaks katkestavad võistluse, tähendab see kogu võistkonna mittearvestamist.

XIV AUTASUSTAMISTSEREMOONIA

14.1. Autasustamine toimub laupäeval, 16. oktoobril 2004. a. kell 21.30 Võistluskeskuses.

14.2. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.

14.3. Auhindade loetelu avaldatakse võistluste ametlikul teadetetahvlil.

XV AJAKIRJANIKE TEENINDAMINE

15.1. Täidetud, allkirjastatud akrediteerimisvorm saata korraldajale enne 13. oktoobrit 2004. a kell 16.00.

15.2. Pressikeskus avatakse reedel, 15. oktoobril 2004 kell 09.00.

VÕISTLUSJÄRGNE PRESSIKONVERENTS

Koht: Võistluskeskus
Aeg: laupäev, 16. oktoober 2004 kell 19.00
NB! Pressikonverentsist on kohustatud osa võtma üldarvestuse 1., 2. ja 3. koha saavutanud meeskonnad.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia