Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. august 2004 19:05
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Õnnetused Saksamaa rallil toovad esiautod päevakorda

 Loe lisaks
In memoriam Toomas Bernstein (30.04.1939–05.05.2025)

Eestlastest võistleb juunioride MM-sarjas Joosep Ralf Nõgene

Mārtiņš Sesks osaleb kuuel MM-rallil M-Spordi Fordiga

Priit Priimägi võtab MM-rallidel üle Michèle Moutoni töö

Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Petter Solbergi Subaru Impreza. Foto: Repro
Pärast Saksamaa rallit, kus juhtus mitmeid õnnetusi tehasetiimide sõitjatega, on FIA meeskondade surve all. Sõitjad soovitavad tõsiselt kaaluda taas esiautode kasutuselevõttu alates järgmisest rallist.

Esiautod keelati veebruaris, mil toodi põhjenduseks kulude kokkuhoid Kuigi Saksamaa ralli korraldajatel oli endal üks üldine "esiauto", ei aidanud see kuigivõrd ning äärmiselt muutlikus ilmas sattusid viis tehasemeeskondade sõitjat avariisse.

Tegelikult on arutluse all kaks probleemi. Esiautodes istuvad professionaalsed sõitjad ja nad saavad teha "viimase hetke legendiparandusi", kui kuskil on ilmast või millestki muust teeolud kardinaalselt muutunud. Teine aspekt on hoolduse reegel, mistõttu peavad sõitjad valima rehvid neli tundi enne katse tegelikku toimumist.

"Kui on tulemas suur torm, siis ei ole oluline, kas on sul enda isiklik esiauto, või korraldajapoolne esiauto," lausus Citroeni piloot Carlos Sainz. "Iga ralli on ohtlik - ainult ilm võib selle veelgi ohtlikumaks teha. Mind teeb see murelikuks, et keskpäeval ei saa sõita katset nende rehvidega, mis said valitud hommikul kell pool kaheksa."

Fordi esisõitja Markko Märtin on konkurendiga nõus: "Meil ei ole absoluutselt mitte mingit ettekujutust, mis juhtub!"

"See ei ole asjade normaalne käik. On hullumeelne, et üle katse viiakse üks tipp-ekipaažidest haiglasse. Palju asju peaks olema ohutuse osas paremad," lausus Märtin.

Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com

Artikli juurde
10.05.2025
In memoriam Toomas Bernstein (30.04.1939–05.05.2025)
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia