Saksamaa ralli on esimene asfaldiralli pärast FIA poolt esiautode keelustamist. Esiautosid kasutatakse legendi üle kontrollimiseks ning need läbivad raja enne võistlusmasinaid.
Mitsubishi sõitja Gilles Panizzi on üks paljudest tehasemeeskondade sõitjatest, kes muretseb, et hoolimata korraldajate poolt välja pandud ametlikku rajakontrolli, on see etapp ohtlik.
"Peame seda aktsepteerima, aga ma ei ole üldse rahul. See on meile ohtlik. On oluline, et asfaldirallil oleks iga ekipaaži jaoks oma esiauto," lausus Panizzi. Samas Panizzi nõustus, et teede iseloomu tõttu muutuvad olud kiiresti. "On palju lõikamisi ja pärast kümmet autot, ei ole see enam asfaldiralli," oletas ta.
Peugeot Spordi direktor Jean-Pierre Nicolas tänas korraldajate pingutusi, kuid jäi endale kindlaks, et need ei asenda individuaalseid esiautosid, või turva-ekipaaže nagu ta neid nimetas.
"Minu arvates on süsteem sõitjatele liiga ebatäpne. Peame kõigi tootjatega selle reegli juurde tagasi tulema, mis on tõesti kohutav," lausus ta.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com